folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Casper Nirvana CPM-T955-4K15



Casper Nirvana CPM-T955-4K15

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    tramp1907 bunu yazdı:
    -----------------------------
    tavsiye etmeyenler kimlermiş şimdi bütün pcciler nirvana için bitiyo arkadaşlarda tavsiye etmiyo varsa daha iisi aynı fiyata hemen paylaşsınlar bizde alalım....
    -----------------------------

    en basitinden

    http://www.sikayetvar.com/index.php?ara=casper+nirvana&s22.x=0&s22.y=0&loc=ara

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Liquid
    Liquid's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek
    aslında bu özellikler HP asus ya da sony de olsa ekran kartı da 9600GS değil 9600GT olsa o fiyat eder.Gerçi fiyatlar çok düştü bu aralar.Takip etmiyorum.Hemen gidip alma arkadaşım çok düşün öyle al.

    İmzalamazsam ne olcak?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    thanatosus
    thanatosus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Eylül/2005
    Erkek

    MaviGozluDev bunu yazdı:
    -----------------------------
    shadowan bunu yazdı:
    -----------------------------
    şahsen casper bilgisayarları ve servislerini hiç kimseye tavsiye etmem..
    -----------------------------
    neden sebep hocam?
    bnm aletin anakartı yandı , başta ne olduğnu anlamadıydık tabi , ram tak-çıkar vs yapmak içinde kasa açıldıydı, yok kasa açıldı garanti kapsamına girmez vs muhabbeti yaptı bi'kaç arkadaş, gittim servise götürdüm, cuma günü öğleden sonra götürdüm servisine adam ; "öğleden önce gelseydin bi' anakrt kalmıştı elimde sana takrdım onu da" dedi , neyse dedik kader, cuma verdiğim aleti salı gittim geri aldım. gıcır gıcırda çalışıyor.
    Şimdi ben bunlardan sonra niye tavsiye etmeyeyim?

    -----------------------------

    valla hocam bir kere öğrenci kampanyasından ucuz diye casper masaüstü bilgisayar almış bulunduk 2 ayda şikayet ede ede zor teslim ettiler ve inan içinde anakartından başka değişmeyen parça kalmadı şu anda.Manisada arkdaşım 2.500 tl'ye almıştı gene casper dizüstü 1 hafta sonra durduk yere donmaya başladı,servise götürdü verdiği gibi geri geldi sözde sorunsuzmuş.Benim gördüklerim bunlar olduğu için söyledim yoksa markaya doğal bir gıcıklığım yok isteyen alır istemeyen almaz :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4snake
    4snake's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2007
    Erkek

    tramp1907 bunu yazdı:
    -----------------------------

    10 numara pc ama fiyatı biraz ucuk oda casper olduğu icin arkadaşlar tavsiye ederim... casper pcde tartısılmazları yaratıyor saten...


    -----------------------------

     

     

    Şaka değilmi bu ? :) Casper Teknik Servisinde çalışmış biri olarak casperin 5 para etmeyeceğini burdan tüm müridlere duyuruyorum Laptopda Kral olanlar bellidir harikalar yaratanlar bellidir bunlar...

     

    Sony, Apple, Dell, Toshiba, HP,............................ Casper

     

    sonuna casperi iliştir :) lenovoları övüyorlar ama denemek nasip olmadı birde


     


    Kavanoz dipli dünya
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Lenovo al.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    hoparlörleri çok zayıf.2 yıllık dell buna 5 basıyor ses konusunda.Bİzde özelliklere güvenerek aldık ses sıktı canımızı.

    Almanya Fatihi
Toplam Hit: 3515 Toplam Mesaj: 17