Casper'ın Laptop Testi
-
Laptop pardon tost makinesini test etmiş adamlar :
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151857878917400
Şu hayatta yerli malı dediler mi arkama bile bakmadan kaçarım oradan.
-
ısınıyo mısınıyo ama benim hunharca davranışlarımı kaldırabilen tek marka diğerleri dağılıyo lan :(
-
ne güzel test ediyorlar işte, daha ne yapsınlar.
-
1 kere counter strike go oynasalar 2 saatte klavyede a harfinin basılı kaldığını düzgün çalışmadığını öğrenebilirlerdi :)
-
casper daha önceden uçak markasıymış uçak işinde batınca uçağa taktıkları motorları fanlara takmışlar
http://www.youtube.com/watch?v=WXkfTVCcsWI -
Ah şu kullanmadan yorum yapmaları yokmu :)
Hacı abi tamam belki bi samsung değil ama bi samsungdan 500 lira daha ucuza alabilirsin casperı.
Tost makinesiymiş.Madem öyle temizlet hacı abi ben 2-3 ayda bi temizlerim fıstık gibi olur ama sorun yok diyemem sorunu : Anakartdaki ısıyı klavyeye çok fazla veriyor buda daha fazla ısınıyormuş hissi uyandırıyor.Diğerlerinin + sı diğerleri dediğim extrem laptopları katmayın araya ( AlienWare,MSI vs.) mesela arkadaşımın samsung var klavye üzerinde hiç bir ısı yok ama altını kaldırıp baktın mı gavur şeysi gibi.
Önyargıyla yaklaşmayın bazı şeylere
Casperın yerli malı olduğu felanda yok zaten amk geçen çin alışveriş sitesinde benim laptobun aynı özellikte aynı görünümde bi tanesini gördüm :D
Demek istediğim düzenli aralıklarla temizlerseniz : Size 400-500 liralık bi külfet fazlalığından kurtarır. -
unbalanced bilir o tapılan asusların menteşelerinin fırladığını:)
-
açliktan ikindi vakti yatan adamlar casper'a da bok atiyo ya...
-
Ka1nsha bunu yazdı
Ah şu kullanmadan yorum yapmaları yokmu :)
Hacı abi tamam belki bi samsung değil ama bi samsungdan 500 lira daha ucuza alabilirsin casperı.
Tost makinesiymiş.Madem öyle temizlet hacı abi ben 2-3 ayda bi temizlerim fıstık gibi olur ama sorun yok diyemem sorunu : Anakartdaki ısıyı klavyeye çok fazla veriyor buda daha fazla ısınıyormuş hissi uyandırıyor.Diğerlerinin + sı diğerleri dediğim extrem laptopları katmayın araya ( AlienWare,MSI vs.) mesela arkadaşımın samsung var klavye üzerinde hiç bir ısı yok ama altını kaldırıp baktın mı gavur şeysi gibi.
Önyargıyla yaklaşmayın bazı şeylere
Casperın yerli malı olduğu felanda yok zaten amk geçen çin alışveriş sitesinde benim laptobun aynı özellikte aynı görünümde bi tanesini gördüm :D
Demek istediğim düzenli aralıklarla temizlerseniz : Size 400-500 liralık bi külfet fazlalığından kurtarır.
Kullandım ve bok atıyorum.Casper dandiktir.Fanboyluk yapmanın anlamı yok.Bir tanıdığım o kadar alma dememe rağmen gitti Casper aldı eve geldi kutusunu açtı bilgisayarın hoporlor gitmiş.Mağazadan değişim istedi fakat Teknosa garantiye gondrelim vs dedi yüreği çatladı adamın.Aç ekşi sözlüğe bir bak kullanıcı yorumlarına. -
Hacı abi fanboyluk yapmıyorum teknik servis olmasamda elimden çok laptop geçti dahada kötüleri var.Ben memnunum zaten teknoloji şans işi.Ben sana bok atma demiyorum at ama usturuplu at ekşiye bakarsan zaten açlıktan ağızları kokar ama mac kullanırlar neyse ben görüşümü belirttim . Belki eskiden dediğin gibi olabilirdi fakat gelişti.
Resim ekliyim 1 tane :
HP :
Casper:

-
Şu ana kadar kullandığım en iyi laptop markası Crea arkadaş. 4 sene bilfiil kullandım. 1 sene öncesinde artık hunharca kullandığım için boku çıktığından değişmek zorunda kaldım. Aslında hala da sıkıntısız çalışıyor bir arkadaşımda. Dota2 harici oyun falan oynamadığından rahatlıkla her işini görüyor onun. Aldığımda da piyasadaki eşdeğer bilgisayarlarla arasında 600-700 lira fiyat farkı vardı. Normal bir teknik servisin kullanıcı hatası diye gönderebileceği sayısız sıkıntımı bilgisayarı evden alıp 3-4 gün gibi acayip komik iş günü içerisinde hallederek adrese teslim ettiler. Şu an Türkiye'de satışa devam ediyor mu bilmiyorum. Bir arkadaşıma alacaktım aramadığım yer kalmadı bulamadım Crea marka bir laptop :)
