folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Casper'ın Laptop Testi



Casper'ın Laptop Testi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Laptop pardon tost makinesini test etmiş adamlar :

    https://www.facebook.com/photo.php?v=10151857878917400 

    Şu hayatta yerli malı dediler mi arkama bile bakmadan kaçarım oradan.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    ısınıyo mısınıyo ama benim hunharca davranışlarımı kaldırabilen tek marka diğerleri dağılıyo lan :(


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    ne güzel test ediyorlar işte, daha ne yapsınlar.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    turkz
    turkz's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    1 kere counter strike go oynasalar 2 saatte klavyede a harfinin basılı kaldığını düzgün çalışmadığını öğrenebilirlerdi :)


    Dünyayı iyiler kurtaracak.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    akmarky
    akmarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ağustos/2012
    Erkek

    casper daha önceden uçak markasıymış uçak işinde batınca uçağa taktıkları motorları fanlara takmışlar 
    http://www.youtube.com/watch?v=WXkfTVCcsWI

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Ah şu kullanmadan yorum yapmaları yokmu :)



    Hacı abi tamam belki bi samsung değil ama bi samsungdan 500 lira daha ucuza alabilirsin casperı.

    Tost makinesiymiş.Madem öyle temizlet hacı abi ben 2-3 ayda bi temizlerim fıstık gibi olur ama sorun yok diyemem sorunu : Anakartdaki ısıyı klavyeye çok fazla veriyor buda daha fazla ısınıyormuş hissi uyandırıyor.Diğerlerinin + sı diğerleri dediğim extrem laptopları katmayın araya ( AlienWare,MSI vs.) mesela arkadaşımın samsung var klavye üzerinde hiç bir ısı yok ama altını kaldırıp baktın mı gavur şeysi gibi.

    Önyargıyla yaklaşmayın bazı şeylere 

    Casperın yerli malı olduğu felanda yok zaten amk geçen çin alışveriş sitesinde benim laptobun aynı özellikte aynı görünümde bi tanesini gördüm :D


    Demek istediğim düzenli aralıklarla temizlerseniz : Size 400-500 liralık bi külfet fazlalığından kurtarır.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YeniHarman
    YeniHarman's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2012
    Erkek

    unbalanced bilir o tapılan asusların menteşelerinin fırladığını:)


    Olaylara karışmayın!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek
    açliktan ikindi vakti yatan adamlar casper'a da bok atiyo ya...

    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek
    Ka1nsha bunu yazdı

    Ah şu kullanmadan yorum yapmaları yokmu :)



    Hacı abi tamam belki bi samsung değil ama bi samsungdan 500 lira daha ucuza alabilirsin casperı.

    Tost makinesiymiş.Madem öyle temizlet hacı abi ben 2-3 ayda bi temizlerim fıstık gibi olur ama sorun yok diyemem sorunu : Anakartdaki ısıyı klavyeye çok fazla veriyor buda daha fazla ısınıyormuş hissi uyandırıyor.Diğerlerinin + sı diğerleri dediğim extrem laptopları katmayın araya ( AlienWare,MSI vs.) mesela arkadaşımın samsung var klavye üzerinde hiç bir ısı yok ama altını kaldırıp baktın mı gavur şeysi gibi.

    Önyargıyla yaklaşmayın bazı şeylere 

    Casperın yerli malı olduğu felanda yok zaten amk geçen çin alışveriş sitesinde benim laptobun aynı özellikte aynı görünümde bi tanesini gördüm :D


    Demek istediğim düzenli aralıklarla temizlerseniz : Size 400-500 liralık bi külfet fazlalığından kurtarır.


    Kullandım ve bok atıyorum.Casper dandiktir.Fanboyluk yapmanın anlamı yok.Bir tanıdığım o kadar alma dememe rağmen gitti Casper aldı eve geldi kutusunu açtı bilgisayarın hoporlor gitmiş.Mağazadan değişim istedi fakat Teknosa garantiye gondrelim vs dedi yüreği çatladı adamın.Aç ekşi sözlüğe bir bak kullanıcı yorumlarına.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Hacı abi fanboyluk yapmıyorum teknik servis olmasamda elimden çok laptop geçti dahada kötüleri var.Ben memnunum zaten teknoloji şans işi.Ben sana bok atma demiyorum at ama usturuplu at ekşiye bakarsan zaten açlıktan ağızları kokar ama mac kullanırlar neyse ben görüşümü belirttim . Belki eskiden dediğin gibi olabilirdi fakat gelişti.

    Resim ekliyim 1 tane :

    HP :

    Casper:

     

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Meczup
    1049
    1049's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Homo

    Şu ana kadar kullandığım en iyi laptop markası Crea arkadaş. 4 sene bilfiil kullandım. 1 sene öncesinde artık hunharca kullandığım için boku çıktığından değişmek zorunda kaldım. Aslında hala da sıkıntısız çalışıyor bir arkadaşımda. Dota2 harici oyun falan oynamadığından rahatlıkla her işini görüyor onun. Aldığımda da piyasadaki eşdeğer bilgisayarlarla arasında 600-700 lira fiyat farkı vardı. Normal bir teknik servisin kullanıcı hatası diye gönderebileceği sayısız sıkıntımı bilgisayarı evden alıp 3-4 gün gibi acayip komik iş günü içerisinde hallederek adrese teslim ettiler.  Şu an Türkiye'de satışa devam ediyor mu bilmiyorum. Bir arkadaşıma alacaktım aramadığım yer kalmadı bulamadım Crea marka bir laptop :)


    dudaklarına değen yağmur bir parça rujundan çalar. dudaklarına değen yağmur bile, bir parça rujundan çalar. benim değemediğim o dudaklarına değen yağmur, bir parça rujundan çalar. // bi gün buralarda yeni bir ağaç yeşerecek ve biz gölgesinde mürekkepler tüketeceğiz //
Toplam Hit: 1968 Toplam Mesaj: 18