Çay Bağımlılığından Kurtuldum
-
Daha önce çay bağımlısı olduğuma dair böyle bir başlık açmıştım. http://www.tahribat.com/Forum-Cay-Icmeyince-Basim-Agriyor-Tedavisi-Varmidir-112824/
Geçenlerde sıradan bir şikayet ile doktora gittim, muayene oldum. Doktor tahlil yapmamız lazım dedi. Tamam Olur dedim. Yalnız bu tahlilin sonucunun doğru çıkması için 3 gün çay içmemen gerekir, hazır yiyeceklerden içeceklerden uzak durman gerekir dedi.
Bende çay bağımlılığı var 3 gün içmezsem ölürüm dedim. olmaz, 3 gün çay içmeyeceksin ki tahlil sonucu doğru çıksın dedi.
tamam deyip çıktım ve eve geldim. kendi kendime dedim ki 3 gün çay içmezsem zaten çayı tamamen bırakırım dedim. ilk 2 gün baş ağrısı mide bulantısı felan oldu. kendi kendimi hasta ettim yani. 3 gün başımın ağrısı geçti ve çayı bıraktım. çok mutluyum.
-
üzüldüm :( en yakın zzamanda başlaman dıleklerımle
-
tahlil sonuçlarını al gel caps koy buraya hocam birde biz bakalım :D
-
tebrikler bağımlılıktan kurtulmak için doktora gitmek gerçekten çok az kişinin yapabileceğni bir şey umarım bağımlılıktan tamamen kurtulursun
-
@hipokondriyak koparttın beni ya
-
iyide çayın ne zararı var ki ? Az şekerli hatta şekersiz iç sorun yok :D
Ulan karadeniz çayınn gözünü seveyim :)
Ben çindeyken ne aramıştım.Yeşil çay içmekten kusacaktım :D
-
swordfish bunu yazdı:
-----------------------------
iyide çayın ne zararı var ki ? Az şekerli hatta şekersiz iç sorun yok :D
Ulan karaeniz çayınn gözünü seveyim :)
Ben çindeyken ne aramıştım.Yeşil çay içmekten kusacaktım :D
-----------------------------hoca
çayın değil
bağımlılığın zararı var
suya bağımlı olsa o bile kötü...
-
cay candır kandır la :| 1 demlik muhakkak demlerdim 1 ay öncesine kadar şimdi günde bi bardağı zor veriyorlar :/
yassak geldi doktor'dan :/ kemiklerin güçlenmesi için sürekli süt ve süt ürünleri :/
-
Amd-x bunu yazdı:
-----------------------------
cay candır kandır la :| 1 demlik muhakkak demlerdim 1 ay öncesine kadar şimdi günde bi bardağı zor veriyorlar :/
yassak geldi doktor'dan :/ kemiklerin güçlenmesi için sürekli süt ve süt ürünleri :/
-----------------------------camış yoğurduda yiyonmu la
-
Rize çayı (en kalitelisinden) isteyen varsa görüşek . Çay bırakılrmı la kafayımı yedin :D
-
tosun bunu yazdı:
-----------------------------
Rize çayı (en kalitelisinden) isteyen varsa görüşek . Çay bırakılrmı la kafayımı yedin :D
-----------------------------
uygun fiyata bekliyorum çay...
