folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Cd & Dvd Şifreleme Secret Record



Cd & Dvd Şifreleme Secret Record

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    hacı upload et bakalım  bi :)


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    Cd sağlam kesinlikle bir sorun yok tarihi geriye alınca şifreyi soruyor data olduğu gibi duruyor vay a.q ne ubuntu ne mac hiç bişi açmadı içindeki dosyaları,onu anlamadım bende , bir upload zamanı geldi sanırım


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    buyuk ihtimalle olmayacaktir ama bir dene

    ag uzerinden paylasim verip erismeyi dene,

    ms dos uzerinden dene (linux mac de olmadiysa msdos tada olacagini sanmiyorum)

    zira adamlar bu programi veriye hicbirsekilde ulasmaman icin tasarlamislardir ve bizim aklimiza gelenler onlarinda aklina gelmistir.


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    underzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    buyuk ihtimalle olmayacaktir ama bir dene

    ag uzerinden paylasim verip erismeyi dene,

    ms dos uzerinden dene (linux mac de olmadiysa msdos tada olacagini sanmiyorum)

    zira adamlar bu programi veriye hicbirsekilde ulasmaman icin tasarlamislardir ve bizim aklimiza gelenler onlarinda aklina gelmistir.


    -----------------------------

    kesinlikle ağ yolu ile denemedim ama denemediğim işletim sistemi kalmadı bir nebze onlarda unlock vardır ama vermeleri çok küçük bir ihtimal :)


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Hocam veriyi şifreleyip CD'ye yazmışsın.

    Program aptal birşey değilse çözmen imkansız.


    Blue Screen of Death
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    zaten o programın amacıda bu değilmi,kesinlikle şifre girilmeden veriye ulaşılamaması

    tek çözüm programı yazanlara ulaşman elbet mutlaka master şifre vardır

    o değilde verilerin senin olduğuna nasıl inandıracan

    son çözüm ise paraya kıycan veri kurtama şirketlerine götürcen cd'yi

    eee artık o pezolarda 1000 - 3000 arası para isterler senden :D


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    o resimler eder ya hakkari güneş operasyonu resimlerim war hoca taretler doçkalar pkk leşleri neler warda a.q tıtstım korktum şifrelim cd'yi tabur çıkışında ararlar falan die sonradan hangi göt korkusuyla şifrelediysem şifreyi unuttum hoca


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aliyk
    aliyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Mayıs/2007
    Erkek

    DevilKingtr bunu yazdı:
    -----------------------------

    o resimler eder ya hakkari güneş operasyonu resimlerim war hoca taretler doçkalar pkk leşleri neler warda a.q tıtstım korktum şifrelim cd'yi tabur çıkışında ararlar falan die sonradan hangi göt korkusuyla şifrelediysem şifreyi unuttum hoca


    -----------------------------
    öncelikle şunu hatırlıyomursun

    şifre kaç haneliydi,ve harf rakam kombinasyonuydu

    sonra o anki pskikolijiye girmeye çalış ve olabilecek şifreleri gir

    asker arkadaşının adı veya doğumgünü,bir ilin plakası,askerlik numaran,rütben,ebenin adı ne bilim böyle şeyler :)

    kızma,maksat hatırlatma nazarında olsun


    Lekum Dinikum Veliye Din ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    aliyk bunu yazdı:
    -----------------------------

    DevilKingtr bunu yazdı:
    -----------------------------

    o resimler eder ya hakkari güneş operasyonu resimlerim war hoca taretler doçkalar pkk leşleri neler warda a.q tıtstım korktum şifrelim cd'yi tabur çıkışında ararlar falan die sonradan hangi göt korkusuyla şifrelediysem şifreyi unuttum hoca


    -----------------------------
    öncelikle şunu hatırlıyomursun

    şifre kaç haneliydi,ve harf rakam kombinasyonuydu

    sonra o anki pskikolijiye girmeye çalış ve olabilecek şifreleri gir

    asker arkadaşının adı veya doğumgünü,bir ilin plakası,askerlik numaran,rütben,ebenin adı ne bilim böyle şeyler :)

    kızma,maksat hatırlatma nazarında olsun


    -----------------------------

    anladım abide işte neleri denedim sorma ya mehdiye bile sordum a.q hala yok :(


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://www.kisa.link/QobI
Toplam Hit: 4168 Toplam Mesaj: 30