Cd Yi Kimsenin Kopyalamaması İcin?
-
geçende bir forumda konuşmuştuk birşeyler,onları okuyabilirsiniz,belki bir fikir verebilir size,ayrıca cukurova hocam o laf mükemmeldi...
http://www.ceturk.com/forum/forum_posts.asp?TID=4281&KW=cd+kopyalama -
.net framework bilgisayarlarda default olarak gelmedigi icin elemanin yazacagi dosyada .net icinde yer alacagindan framework yuklu olmayan bir bilgisayarda neye bagli olarak o kilit noktayi olusturacak dosyalari bulacak?
-
cukurova isin ozunu belirtmis gercekten cok guzel bir cevap olmus...
-
Bir arkadaşım var pc işi ile uğraşıyor onun bu konuda önerisi cd ye toplu iğne batır kopyalanmıyor dedi.Ben denemedim çünkü kopyalanmayan hiçbirşeyi sevmem
-
CD LOCK diye bir program elime geçti bu sadece cd ye şifre koymak için ama kopyalama konusunda sonuç nedir hiç bilmiyorum.açıklamasında şunlar yazılı. bir bakın eğer formda da yoksa paylaşım bölümüne upload ederim.
Program Sayesinde Kendi Hazırladığınız CD'lere Şifre Koyabiliyorsunuz. Programın Güzel
Yanı Şu; Bu Tür Şifreleme Programlarının Şifresini Her Bilgisayarda Açmak için Genellikle
Programın Açmak istediğiniz Bilgisayardada Olması Gerekmektedir ama CD-Lock Hangi
Bilgisayarda olursa olsun Programın Aslı Olmadan Çalışıyor.
CD'yi Yazdıktan Sonra Dosyalarınızı DOS ortamında bile görnek artık mümkün değil. CD'yi
bilgisayara Taktığınızda autorun çalışıyor, Ekrana Küçük bir pencere açılıyor ve sizden şifre
girmenizi istiyor, şifre doğru girilirse Doysların şifresi Çözülüyor ve artık istediğiniz gibi
kullanabiliyorsunuz CD'nizi..
Program Sadece NT Tabanında Ve XP'de Kurulabiliyor, Ama CD'yi Hazırladıktan sonra
95,-95,-ME,- Kısacası her işletim sisteminde şifreleme sistemi çalışıyor.
Eğer CD'yi Yazıp Bilgisayara takıp sizden şifre istediğinde şifre kabul edildikten sonra CD
kendiliğinden açılmıyorsa CD'nin züerine Gidip Sağ Tuş -> Aç Şeklinde Çalıştırabilirsiniz..
-
bende bu konu hakkında epey araştırma yaptım ve en sonunda kendim bi program yazmaya başladım ve film dosyasının aralarına bad sector attım ve amacım suan bunu bir programa dönüştürmek.:)
-
Microsoft enayi mi bu programı kullanmıyor..
-
http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=28923
Toplam Hit: 3762 Toplam Mesaj: 19
