folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Cd Yi Kimsenin Kopyalamaması İcin?



Cd Yi Kimsenin Kopyalamaması İcin?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    geçende bir forumda konuşmuştuk birşeyler,onları okuyabilirsiniz,belki bir fikir verebilir size,ayrıca cukurova hocam o laf mükemmeldi...

    http://www.ceturk.com/forum/forum_posts.asp?TID=4281&KW=cd+kopyalama

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    .net framework bilgisayarlarda default olarak gelmedigi icin elemanin yazacagi dosyada .net icinde yer alacagindan framework yuklu olmayan bir bilgisayarda neye bagli olarak o kilit noktayi olusturacak dosyalari bulacak?

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    cukurova isin ozunu belirtmis gercekten cok guzel bir cevap olmus...

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kimene
    kimene's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    Bir arkadaşım var pc işi ile uğraşıyor onun bu konuda önerisi cd ye toplu iğne batır kopyalanmıyor dedi.Ben denemedim çünkü kopyalanmayan hiçbirşeyi sevmem
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    boraks
    boraks's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Eylül/2005
    Erkek
    CD LOCK diye bir program elime geçti bu sadece cd ye şifre koymak için ama kopyalama konusunda sonuç nedir hiç bilmiyorum.açıklamasında şunlar yazılı. bir bakın eğer formda da yoksa paylaşım bölümüne upload ederim.



    Program Sayesinde Kendi Hazırladığınız CD'lere Şifre Koyabiliyorsunuz. Programın Güzel
    Yanı Şu; Bu Tür Şifreleme Programlarının Şifresini Her Bilgisayarda Açmak için Genellikle
    Programın Açmak istediğiniz Bilgisayardada Olması Gerekmektedir ama CD-Lock Hangi
    Bilgisayarda olursa olsun Programın Aslı Olmadan Çalışıyor.
    CD'yi Yazdıktan Sonra Dosyalarınızı DOS ortamında bile görnek artık mümkün değil. CD'yi
    bilgisayara Taktığınızda autorun çalışıyor, Ekrana Küçük bir pencere açılıyor ve sizden şifre
    girmenizi istiyor, şifre doğru girilirse Doysların şifresi Çözülüyor ve artık istediğiniz gibi
    kullanabiliyorsunuz CD'nizi..
    Program Sadece NT Tabanında Ve XP'de Kurulabiliyor, Ama CD'yi Hazırladıktan sonra
    95,-95,-ME,- Kısacası her işletim sisteminde şifreleme sistemi çalışıyor.
    Eğer CD'yi Yazıp Bilgisayara takıp sizden şifre istediğinde şifre kabul edildikten sonra CD
    kendiliğinden açılmıyorsa CD'nin züerine Gidip Sağ Tuş -> Aç Şeklinde Çalıştırabilirsiniz..

    gözlerin açıksa göreceksin! Kulağın sağır değilse duyacaksın! Ellerin kesik değilse uzanacaksın! UĞUR MUMCU
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ManiakRhifat
    ManiakRhifat's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ağustos/2005
    Erkek
    bende bu konu hakkında epey araştırma yaptım ve en sonunda kendim bi program yazmaya başladım ve film dosyasının aralarına bad sector attım ve amacım suan bunu bir programa dönüştürmek.:)

    eğer bir domates ışık hızına ulaşırsa kendisi ışık olur. bu sebeple ampulü yakdığınızda yanınızdan geçenlerin ışık mı yoksa domates mi oldunu bilemezsiniz. eğer ışık diyorsanız ışıktır, domates diyorsanız domatezdir. buna röletivite deriz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Microsoft enayi mi bu programı kullanmıyor..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?highlight=&folderid=28923

    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
Toplam Hit: 3762 Toplam Mesaj: 19