folder Tahribat.com Forumları
linefolder Tahribat.Com - Açık Kapılar Önünde
linefolder [Cebit 2009]-Geleneksel Tahribat.Com Buluşması [Sorular Buraya]



[Cebit 2009]-Geleneksel Tahribat.Com Buluşması [Sorular Buraya]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

     http://img4.imageshack.us/img4/118/cebit2009.jpg

     

    Selam Arkadaşlar,

    Bildiğiniz üzere geçen sene bu uygulamayı başlatmıştık.ceBIT İçin çok fazla topic açılıyordu,bunu bir arada tutmak için bu bölümü aktif ettik.

    Şehir Dışı'ndan gelecekler,
    Belli bir bölge den toplanıp gidecekler, vs için bu bölümden yararlanabilirsiniz..

    Tahribat.Com Cebit 2009 Özel Bölümü

    Geçen seneki topic'in linki ;
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=75868

    Bu topic'den yararlanarak,geçen sene nolmuş ne bitmiş hakkında fikir sahibi olabilirsiniz..

    Şimdi elimden geldiğince belirli soruları cevaplandırmaya çalışayım ;



    Soru :
    CeBIT Nerde Hangi Tarihlerde Düzenleniyor , Biz Tahribat.Com Olarak Ne Zaman Buluşacağız ?
    Cevap : Tahribat.Com Olarak 11 Ekim 2009 Pazar Günü Cebit Ana Kapısında Buluşuyoruz. Saat vs. ilerleyen günlerde belli olacaktır..

    İlgili Topic'e aşağıdan ulaşabilirsiniz,
    http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=94597


    Soru : CeBIT'E Giriş Ne Kadar Biletleri Nerelerde Bulabilirim Veya Girişte Bilet Alabilirmiyim ?
    Cevap : Fuar bileti 20 TL'dir. Girişte biletinizi temin edebilirsiniz...Fuar'a biletle giriş mecburidir.

     

    Soru : Fuar Nerede Olacak ? Ben Nasıl Ulaşırım ??
    Cevap :
    ceBIT Fuarı,Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi'nde yapılacaktır.

    Tüyap Fuar Ve Kongre Merkezi Adresi :
    E-5 Karayolu, Gürpınar Kavşağı 34522 - Büyükçekmece
    İstanbul, Türkiye

    Taksi Veya İETT Seferleri İle CeBIT'e Ulaşacağım

    Kendi Özel Aracımla Geleceğim

    Ekstra ; 
    Mürid'lerle birlikte ceBIT Fuarı'na beraber gidebilirsiniz.
    Örneğin ; Asya kıtasındaysanız Kadıköy de buluşup,Avrupa kıtasındaysanız Taksimde buluşup gibi..


    Soru:
    CeBIT İçin Yaş Sınırı Varmıdır ? Neden ?
    Cevap : 15 Yaşından küçükler fuar'a alınmamaktadır.

    Tahribat.Com Yönetimi Olarak 16 Yaşından Küçük Müridlerin Buluşmaya Gelmemesi Taraftarıyız.
    Geçen senelerde  İş Dünyası bölümüne girerken yaşanan sorunlardan dolayı bu karar alındığını belirtmeliyiz..

    Soru : İş Dünyası Nedir ? Ne Yapılır ? Nasıl Kayıt Olunur ?
    Cevap :
    Farklı sektörlere yönelik kurumsal çözümlerin tanıtılacağı iş dünyası salonlarında ticari yazılımlardan, telekom altyapısı ve Ar-Ge teknolojilerine kadar birçok konu ele alınan bir bölümdür.

    İş Dünyası Hakkında Daha Fazla Bilgi ;
    http://www.cebitbilisim.com/tr/is_dunyasi.html

    İş Dünyası Bölümüne Online Kayıt :
    http://www.cebitbilisim.com/tr/kayit.html

    İş dünyası bölümüne kaydımızı şimdiden yaptıralım,daha sonra orada arbede çıkmasın sorun çıkmasın :))

     

    Daha Fazla Bilgi İçin CeBIT Resmi Web Sitesi

    Daha fazla soru ve toplanma bölgelerini belirlemek için Tahribat.Com Cebit 2009 Özel Bölümü

    Sorularınızı bu konu altında sorarsanız yardımcı olmaya elbet çalışırız..

    Teşekkürler.

     

    underzero Not:

     

    - BULUSMANIN YAPILACAGI GUN FUAR SABAH 10.00 DA ACILIYOR. 10.30 - 11.00 ARASINDA FUARA GIRIS ALANINDA OLUNUZ. UZAK YERLERDEN GELEN VEYA GEC KALMALARDA GRUBU YAKALAYABILMEK ICIN MURIDLER MUTLAKA BIRBIRLERINE TELEFON NUMARALARINI ALIP VERSIN 

    - OGRENCI ARKADASLARI DUSUNEREK SOYLUYORUM, ORADA YIYECEK VE ICECEK COK FAHIS FIYATTA OLDUGU ICIN YANINIZDA SU BISKUVI CIKOLATA, ZINCIR, TAKOZ VE CEKMEHALATI BULUNDURUN.

    - TISORTLERI OLANLAR MUTLAKA TISORTLERINIZLE GELIN KI TBT LI OLDUGUMUZ HER YERDE BELLI OLSUN

    - FUAR ALANINA GELDIGIMDE MURIDLERI NASIL BULACAGIM DIYE DERT ETMEYIN, FUAR GIRISININ OLDUGU YERDE OLACAGIZ VE 50-60 KISILIK SIYAH TISORTLU GRUBU UZAYDAN DA GOREBILIRSINIZ.

     


    [22817//kaanabak]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    bu senede yokum seneye karımla geleceğim inşallah :)

    öbür sene veletle geliriz :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gaara
    Gaara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek
    Merhaba Bir şey sormak istiyorum  Orda gelicek Olan müridler demişsiniz Yeni Olduğum için Bİzler Gelemiyecekmiyiz ( Yani biz davet edilmiyormuyuz ) yada gelsekde tahribat Grubuyla gezemiyecekmiyiz...

    Bazen insanlara bakıyorum da hoşlanmaya değer birşey görmüyorum.Herkesten uzaklaşmayı sağlayacak kadar para kazanmak istiyorum.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    Hocam burası Tahribat.Com,

    Yeni/Eski/Mod/ Ayrımı yok..

    Yani herkes gelebilir :)

    Dikkatini çekerim Tahribat.Com müridleri deniyor orada :))


    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gaara
    Gaara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek
    Ya Sanırım  Ben Söyle algıladım Çömezden Sonra mürid Gelio Diye kusura bakmayın ...

    Bazen insanlara bakıyorum da hoşlanmaya değer birşey görmüyorum.Herkesten uzaklaşmayı sağlayacak kadar para kazanmak istiyorum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    iş dünyası için online kaydımıda yaptırdım. Davetiyemde hazır. bi oraya gitmek kaldı :D

    Naber la?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarHead
    WarHead's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mart/2003
    Erkek
    hacılar bu cebit bir kerede adana veya mersinde yapılsın ailece bizde gelelim...

    Emekli
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    WarHead bunu yazdı:
    -----------------------------
    hacılar bu cebit bir kerede adana veya mersinde yapılsın ailece bizde gelelim...
    -----------------------------

     

    tmm


    "
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sivil
    sivil's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2008
    Erkek
    bende geliyorum- sorum yok şimdilik :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    bize orda toplanti icin salon gibi bir yer ayarlayacak biri lazim

    yokmu cebit de tanidigi olan ?


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HaYVaN
    HaYVaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    Edüt :\

Toplam Hit: 18579 Toplam Mesaj: 75