Celal Bayar Üniversitesi
-
sosyal hayat sıfır
-
öncelikle geçmiş olsun kardeşim, hayırlı olsun diyemiyorum Türkiye'nin en b.ktan ünversitelerinden birini seçtiğin için, 2004 girişliyim ve hala okulum bitmedi seneye biter mi onu da bilmiyorum :( maddi manevi insanı s.ken lanet bir okul, 2. sınıftan beri psikolojik tedavi görüyorum, hocaya cevap verdiğim için, doğruları savunduğum için hakkımı aradığım için uzaklaştırma cezası, kınama dışlama her nanayi gördüm, senin anlayacağın ne geçirdiler derslerden ne attılar, aile zoruyla hala bırakamadım, askerliği kısa dönem yapmak için okuyordum onu da 12 ay tek sistem yapacaklarmış, kaydımın silinmesi için dilekçe yazdım genelkurmayın tekk tip askerlik duyurusundan sonra vercem bu bahaneyle aq hayatımı s.ken okulundan sonsuza dek kurtulcam, sana abi tavsiyesi yol yakınken bırak git en doğuda kafkas üniversitesini yaz, burdaki şerefleri çekeceğine orada soğukta oku derim..
-
abartmayin canim sizde o kadarda kotu degildir cbu. her yer aynidir sen nasil yasamak istiyorsan o sekilde yasarsin heryerin bir disiplin ve kurali vardir bozarsan bir post yukarimdaki arkadas gibi surunursun. koprubasi hakkinda pek bir bilgim yok ama iyi olmadigini soyluyorlar merkez olsaydi ( muradiye bozkoy akademi ) yardimci olurdum.
-
Freak bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------abartmıyorum dostum, gerçekler bunlar, sen rahattın yada rahatsın sanırım, ayrıca benim süründüğüm falan yok kendi irademle koyunlaştırılmayı kabul etmediğim için sorunlu bir üniversite yaşadım, senin farklı düşüncelerine saygım var, muradiye açıkhava cezaevinin neresi güzel orası da tartışılır...
-
salihli myo yokmu :|
-
ben iktisattayım,5 yıl bitti son dönemim.varmı iktisat fakültesinde olan?aydin_aydin_ arkadaşa tamamen katılıom hocalar cok lanet,takıntı..öğrenciler servisle izmire gidince ziki avuçlayıp kalıon manisada mal mal.köprübaşına gelince küçük 1yer fakülte bile denmez lanet 1binası var heryere uzak yarak kürek yer diim.hele ki istanbuldan geliosan hiçççç çekilmez
-
valla koyunlastirilma konusuna ben hala karsiyim. susacaksin arkadas kopruyu gecene kadar ayiya dayi diyeceksin.
manisa cok kotu biryerde degil eglenmek isteyen egleniyor yine. sen belki bunun farkinda degilsin. o kadar cbu ogrencisi arkadasimiz vardi burada bir tanesi de haci sıkıldım burada demedi.
ha muradiye guzelmidir ? degildir ama bir sekilde merkeze indigin zaman guzeldir.
