folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Celal Bayar Üniversitesi



Celal Bayar Üniversitesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scorpus
    scorpus's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek
    sosyal hayat sıfır
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aydin_aydin_
    aydin_aydin_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek
    öncelikle geçmiş olsun kardeşim, hayırlı olsun diyemiyorum  Türkiye'nin en b.ktan ünversitelerinden birini seçtiğin için, 2004 girişliyim ve hala okulum bitmedi seneye biter mi onu da bilmiyorum :( maddi manevi insanı s.ken lanet bir okul, 2. sınıftan beri psikolojik tedavi görüyorum, hocaya cevap verdiğim için, doğruları savunduğum için hakkımı aradığım için uzaklaştırma cezası, kınama dışlama her nanayi gördüm, senin anlayacağın ne geçirdiler derslerden ne attılar, aile zoruyla hala bırakamadım, askerliği kısa dönem yapmak için okuyordum onu da 12 ay tek sistem yapacaklarmış, kaydımın silinmesi için dilekçe yazdım genelkurmayın tekk tip askerlik duyurusundan sonra vercem bu bahaneyle aq hayatımı s.ken okulundan sonsuza dek kurtulcam, sana abi tavsiyesi yol yakınken bırak git en doğuda kafkas üniversitesini yaz, burdaki şerefleri çekeceğine orada soğukta oku derim..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    abartmayin canim sizde o kadarda kotu degildir cbu. her yer aynidir sen nasil yasamak istiyorsan o sekilde yasarsin heryerin bir disiplin ve kurali vardir bozarsan bir post yukarimdaki arkadas gibi surunursun. koprubasi hakkinda pek bir bilgim yok ama iyi olmadigini soyluyorlar merkez olsaydi ( muradiye bozkoy akademi ) yardimci olurdum.


    SYL 184
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aydin_aydin_
    aydin_aydin_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek
    Freak bunu yazdı:
    -----------------------------

    -----------------------------

     

     

    abartmıyorum dostum, gerçekler bunlar, sen rahattın yada rahatsın sanırım, ayrıca benim süründüğüm falan yok kendi irademle koyunlaştırılmayı kabul etmediğim için sorunlu bir üniversite yaşadım, senin farklı düşüncelerine saygım var, muradiye açıkhava cezaevinin neresi güzel orası da tartışılır...    

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LuCiFeR
    LuCiFeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Eylül/2005
    Erkek
    salihli myo yokmu :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozoglan
    ozoglan's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    ben iktisattayım,5 yıl bitti son dönemim.varmı iktisat fakültesinde olan?aydin_aydin_ arkadaşa tamamen katılıom hocalar cok lanet,takıntı..öğrenciler servisle izmire gidince ziki avuçlayıp kalıon manisada mal mal.köprübaşına gelince küçük 1yer fakülte bile denmez lanet 1binası var heryere uzak yarak kürek yer diim.hele ki istanbuldan geliosan hiçççç çekilmez

    paramparça aşklar ve köpekler..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Freak
    Freak's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    valla koyunlastirilma konusuna ben hala karsiyim. susacaksin arkadas kopruyu gecene kadar ayiya dayi diyeceksin.

    manisa cok kotu biryerde degil eglenmek isteyen egleniyor yine. sen belki bunun farkinda degilsin. o kadar cbu ogrencisi arkadasimiz vardi burada bir tanesi de haci sıkıldım burada demedi.

    ha muradiye guzelmidir ? degildir ama bir sekilde merkeze indigin zaman guzeldir.


    SYL 184
Toplam Hit: 2948 Toplam Mesaj: 18