Cem Yılmaz Bayramda Trt"De

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AKSU92
    AKSU92's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2008
    Erkek

    bu adamın üstüne komedyen tanımam.

    birazda bana benziyo o yönden :/

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek
    AKSU92 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu adamın üstüne komedyen tanımam.

    birazda bana benziyo o yönden :/


    -----------------------------

     çok komiksin iltifat olarak all :) 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    silencer
    silencer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    ulan varya yemin ederim başlığı şu şekilde okudum:

    Cem Yılmaz Bayramda TBT"de:D:D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    bir milyon dolara anlaşmışlar. TRT güçlü kanal özelliğini devam ettirmek istiyo anlaşılan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    hayır 1 milyon dolar falan yok o stand-upın telif hakkı telekomun telekom yayın hakkını trt'ye ücretsiz vermiş.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek

    bu iddaa edilendi sanırım => 1 milyon dolar

    hiçbir ücret alınmadı diye açıklama yapmıştı İbrahim Şahin geride kalmışım (:

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    OnlyDeath bunu yazdı:
    -----------------------------
    ThEDARq bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu Zamana Kadar Bi Kişinin Sitcomunu İzledim ''Ata Demirer Tek Kişilik Dev Kadro'' Gerçektende Komikti..Ama Cem Yılmaz Komik Gelmiyo Bana Kendi Yaptığı Espirilere Kendi  Gülüyo..İnsanlarda Benimsemiş Cem Yılmazın Bu Halini Azından Her Çıkan Kelimeye Gülme Reflexsi Gösteriolar xD


    -----------------------------

    hocam esprilerine gülüo ama adam diyo siz beni dinliyip gülüyonuz mına koyım ben kimi izliyipte gülim anca burda gülüom :D


    -----------------------------

    ayrıca dediği şey ne yapalım komiklik oranı 70 milyonda bir :D buda güzeldi.

    Herkes aynı espiriye gülecek diye birşey yok.Sen taklit seviyorsun.Cem yılmaz severlerde espirilerin altına saklanmış inceliği seviyor vs.. vs.. 

Toplam Hit: 2877 Toplam Mesaj: 18