

Cem Yılmaz Bayramda Trt"De
-
bu adamın üstüne komedyen tanımam.
birazda bana benziyo o yönden :/
-
AKSU92 bunu yazdı:
-----------------------------bu adamın üstüne komedyen tanımam.
birazda bana benziyo o yönden :/
-----------------------------çok komiksin iltifat olarak all :)
-
ulan varya yemin ederim başlığı şu şekilde okudum:
Cem Yılmaz Bayramda TBT"de:D:D
-
bir milyon dolara anlaşmışlar. TRT güçlü kanal özelliğini devam ettirmek istiyo anlaşılan.
-
hayır 1 milyon dolar falan yok o stand-upın telif hakkı telekomun telekom yayın hakkını trt'ye ücretsiz vermiş.
-
bu iddaa edilendi sanırım => 1 milyon dolar
hiçbir ücret alınmadı diye açıklama yapmıştı İbrahim Şahin geride kalmışım (: -
OnlyDeath bunu yazdı:
-----------------------------
ThEDARq bunu yazdı:
-----------------------------Bu Zamana Kadar Bi Kişinin Sitcomunu İzledim ''Ata Demirer Tek Kişilik Dev Kadro'' Gerçektende Komikti..Ama Cem Yılmaz Komik Gelmiyo Bana Kendi Yaptığı Espirilere Kendi Gülüyo..İnsanlarda Benimsemiş Cem Yılmazın Bu Halini Azından Her Çıkan Kelimeye Gülme Reflexsi Gösteriolar xD
-----------------------------hocam esprilerine gülüo ama adam diyo siz beni dinliyip gülüyonuz mına koyım ben kimi izliyipte gülim anca burda gülüom :D
-----------------------------ayrıca dediği şey ne yapalım komiklik oranı 70 milyonda bir :D buda güzeldi.
Herkes aynı espiriye gülecek diye birşey yok.Sen taklit seviyorsun.Cem yılmaz severlerde espirilerin altına saklanmış inceliği seviyor vs.. vs..