Cemil's War (Yeni Oyunum)
-
Arkadaşlar gemini ile oyun kodlattım. 2 gündür uğraşıyorum. Şimdilik hoş bir şey çıktı gibi. Daha da geliştiricem. Fikirlerinizi mutlaka yazınız. Oyun çok basit age of war benzeri yaptım. Fikirlerinize göre üstüne ekleyerek geliştirme niyetindeyim.
Tablet veya pc daha iyi olabilir oynamak için. Mobil için tuşlar rahat mı, geribildirim veriniz.
kuytul tarafından 02/May/26 20:08 tarihinde düzenlenmiştir -
Ellerine sağlık, daha iyisi yok.
Çevrim içi versiyon fikri varsa, yaparsan haber eder misin?
-

Zor'da ne ryaptıysam yenemedim hocam. Bir taktik mi var anlamadım :D
-
Mobilden tıklayınca direk oyun açıldı hızını beğendim. Bu arada Age of War'ı hiç asker basmadan bitirmek mümkünmüş.
-
cemil olabilir mi cemil?
eline sağlık hocam.
neden cemil?
:D
-
Suat olabilir mi ?
Güzel uğraş. Tower defance sevenler bir oynayıp bakabilir. Kasma yok. Flash oyun :D
Bu gibi oyunlarda en önemli şey para dengesi. Bunu göz alarak yeni askeri üniteler ve kule ekipmanları ekmeleye yönelebilirsin.
-
android/chrome da denedim ve telefonu yan tutunca tam ekran gozuktugunde ekranin alti ve ustu gozukmedi belki benim salakligimdandir.
-
hypnot1c bunu yazdı
Suat olabilir mi ?
Güzel uğraş. Tower defance sevenler bir oynayıp bakabilir. Kasma yok. Flash oyun :D
Bu gibi oyunlarda en önemli şey para dengesi. Bunu göz alarak yeni askeri üniteler ve kule ekipmanları ekmeleye yönelebilirsin.
aynen öyle, zor zorlukta benim askerler karşı tarafı öldüremiyor ki para kazanabileyim. sanırım her saniyede 5 birim kazanıyorsun, 12 saniyede ilk çağdaki adamlar bile benim kaleyi yok edebiliyor.
-
noname bunu yazdı
cemil olabilir mi cemil?
eline sağlık hocam.
neden cemil?
:D
Şu meşhur videodan geldi aklıma isim düşünürken cemil olsun dedim😄
-
blackhammer bunu yazdı
android/chrome da denedim ve telefonu yan tutunca tam ekran gozuktugunde ekranin alti ve ustu gozukmedi belki benim salakligimdandir.
Aynen +1
Ikimizin ortak salakligindanda olabilir tabi ...
Edit:
Oyun güzel bu arada :D arada bir açıp açıp oynuyorum dünden beri...
garga tarafından 03/May/26 14:02 tarihinde düzenlenmiştir -
çok güzel hocam sardı ama cemil biraz dayanıklı olsa iyi olur sapanla aynı şekilde ölüyor azıcık dayanıklı olsun bosunamı alıyoruz onu :)
