Cennet Ve Huriler
-
morportakal bunu yazdı:
-----------------------------
acaba fas tahran cezayir yada iranda olsanız böyle düşüncebilecekmisiniz cok merak ediyorum
-----------------------------
bende aynısını senin için düşündüm vallah -
çok ilginç olduğu kadar hayretler içersinde baktığım bir konu ?
-
usbbsu bunu yazdı:
-----------------------------morportakal bunu yazdı:
-----------------------------
acaba fas tahran cezayir yada iranda olsanız böyle düşüncebilecekmisiniz cok merak ediyorum
-----------------------------
hoja burası tariqat [:D]ordada çok rahat konuşurduk (:
-----------------------------
ondan bahsetmiyorum jacob ve aspirin ile bir erkek evli üstelik dahada üzerlerine kuma geliyor :) itiraz edebilirlermiki acaba
-
Kuran da kadınlardan çok erkeklerin hakkından bahsedilir. Miras olayında bile erkege kadınların 2 misli verilir. Nisa34 ayetinde ise evliliğe uymayan kadınları dövün denir. Kadınlardan 2 şer 3 şer nikahlayabilirsiniz der başka bir ayet. Ama aynısını kadınlar yapamaz. Peygamber hanımları, peygamber öldükten sonra başka bir erkekle beraber olmaları ise yasaktır. Ayraca peygambere bütün akrabalar, hala kızı, teyze kızı...vs helaldir der başka bir ayet. Bu gibi 10-15 ayet dışında Kuran bence çok güzeldir. Kuran'ın değiştirildigini bilseydim bu ayetleri ön sıralara koyardım.
-
morportakal bunu yazdı:
-----------------------------
usbbsu bunu yazdı:
-----------------------------morportakal bunu yazdı:
-----------------------------
acaba fas tahran cezayir yada iranda olsanız böyle düşüncebilecekmisiniz cok merak ediyorum
-----------------------------
hoja burası tariqat [:D]ordada çok rahat konuşurduk (:
-----------------------------
ondan bahsetmiyorum jacob ve aspirin ile bir erkek evli üstelik dahada üzerlerine kuma geliyor :) itiraz edebilirlermiki acaba
-----------------------------
1.si benım adımı alma...2. sı konuya oyle bakan sensın allahın adaletı kuskusuz dıyorum sen gelıp de uzerıne kuma falan harbı cok komık oluyorsun bız burda senın yazdıklarına karnımızı kaşıya kaşıya guluyoruz
3.su SUS konustukca batmak vardır ya gömülüyosun
bana burda katılacak burda bana hak verecek cok arkadas var tek degılım ;)
-
aspirin bunu yazdı:
-----------------------------jacob bunu yazdı:
-----------------------------
gercekten aspırın gıbı geldın yahu saol dostum tamamen haklısın
-----------------------------
bu eleman yenımı yaw :Dkız sen kımsın forumuda ayaklandırmıs
bak bi bılmıyosan belırtım emırreise buralarda pek laf soleten olmaz yane :D haberın olsun..
-----------------------------eminmisin ? bak ben sölerim kimsede gıkını cıkaramaz
edit : bu kız kim yaw yeni geldi karıstırdı forumu :)
-
kim bu jacob ya saçma sapan konuşmuş bi de millete laf soktuğunu zannediyo heralde, daha neler görücez bakalım... güzel paylaşım bu arada.
-
qaMbLer ' e:
sie velet, asprinime laf yok, o bitanedir :)
Sen gel msn de söle bakim ne diyeceksen...
Edit: jacob sen de yeter lan adam gibi yazış, kaşarlık yapma amk...
-
ha ha ha, bana nonoş dedi ne kadar bozuldum bak şimdi, yavrum ilkokul 5e felan mı gidiyosun sen, bi mu hahahah yazmayı öğrenmişsin. yok ya bi insanın zekası bu kadar düşük olamaz kesin ibneliğine açmış biri
-
sekooo bunu yazdı:
-----------------------------Kuran da kadınlardan çok erkeklerin hakkından bahsedilir. Miras olayında bile erkege kadınların 2 misli verilir. Nisa34 ayetinde ise evliliğe uymayan kadınları dövün denir. Kadınlardan 2 şer 3 şer nikahlayabilirsiniz der başka bir ayet. Ama aynısını kadınlar yapamaz. Peygamber hanımları, peygamber öldükten sonra başka bir erkekle beraber olmaları ise yasaktır. Ayraca peygambere bütün akrabalar, hala kızı, teyze kızı...vs helaldir der başka bir ayet. Bu gibi 10-15 ayet dışında Kuran bence çok güzeldir. Kuran'ın değiştirildigini bilseydim bu ayetleri ön sıralara koyardım.
-----------------------------
1: Miras olayı: İslamiyet'te kadın, mirastan hiçbir şey almaya muhtaç bırakılmamıştır. Onun bütün ihtiyaçlarını, kocası, babası, erkek kardeş ve amca gibi mahrem yakınları, çalışıp, kazanıp, ona vermeye mecbur tutulmuştur. Erkeklerin, bu güç vazifelerinden dolayı, mirasın hepsini almaları lazım gelirken, İslamiyet kadınlara, erkeğe verilenin yarısını da onlara vermektedir. Erkek, kadına bakmaya mecbur, kadının ise, kendine bile bakması lazım olmadığı halde, İslamiyet kadını kayırmakta, ona ayrıca miras da vermektedir. [Eger islam devletinde ise ,Hiç bir yakını yoksa, kadının ihtiyaçlarını Beytülmal karşılar.] İslamiyet'te kadınların çok kıymetli oldukları, buradan da anlaşılmaktadır.2:Nikah olayı: Kadınları 2 şer 3 er nikahlayabilir demişssin ama bunun da kuralı vardır, tabi bu günümüzde artık olmaz çünkü kadınlarda artık kendilerine çalışarak bakabiliyorlar. ama kimsesiz , dul bi kadın , korunup kollanmak için eş olarak alınırdı eskiden sırf sefil olmasın diye ve bütün haklarıda gözetilirdi.
-------------
peygamber hanımları , eşleri vefat ettikten sonra niye evlensinki, zaten en şerefli insanların eşleri olmuşlar , bu konuda bilgim yok ama hiç bir peygamber eşinin de sonradan evlenmeye ihtiyaç duycagını düşünmüyorum.
----------------
Peygamberlere kadın akrabalarıyla evlenmek helal demişssini bi bilgim yok.
10-15 ayet olmassa güzel olur demişssin , ya tam inanırsın ya inanmassın, herkes senin gibi düşünseydi diger kitaplar gibi kuran-ı kerimde degisirdi ama böyle bişey asla olmayacak cünkü Allahu teala , kuranı kendisinin koruyacagını belirtmistir.
