Cennet Ve Huriler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------
    acaba fas tahran cezayir yada iranda olsanız böyle düşüncebilecekmisiniz cok merak ediyorum
    -----------------------------
    bende aynısını senin için düşündüm vallah
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    çok ilginç olduğu kadar hayretler içersinde baktığım bir konu ?

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    morportakal
    morportakal's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    usbbsu bunu yazdı:
    -----------------------------

    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------
    acaba fas tahran cezayir yada iranda olsanız böyle düşüncebilecekmisiniz cok merak ediyorum
    -----------------------------
    hoja burası tariqat [:D]

    ordada çok rahat konuşurduk (:

    -----------------------------

    ondan bahsetmiyorum jacob ve aspirin ile bir erkek evli üstelik dahada üzerlerine kuma geliyor :) itiraz edebilirlermiki acaba 


    bassinyourface
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sekooo
    sekooo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2007
    Erkek

    Kuran da kadınlardan çok erkeklerin hakkından bahsedilir. Miras olayında bile erkege kadınların 2 misli verilir. Nisa34 ayetinde ise evliliğe uymayan kadınları dövün denir. Kadınlardan 2 şer 3 şer nikahlayabilirsiniz der  başka bir ayet. Ama aynısını kadınlar yapamaz. Peygamber hanımları, peygamber öldükten sonra başka bir erkekle beraber olmaları ise yasaktır. Ayraca peygambere bütün akrabalar, hala kızı, teyze kızı...vs helaldir der başka bir ayet. Bu gibi 10-15 ayet dışında Kuran bence çok güzeldir. Kuran'ın değiştirildigini bilseydim bu ayetleri ön sıralara koyardım.

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aspirin
    aspirin's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Dişi
    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------
    usbbsu bunu yazdı:
    -----------------------------

    morportakal bunu yazdı:
    -----------------------------
    acaba fas tahran cezayir yada iranda olsanız böyle düşüncebilecekmisiniz cok merak ediyorum
    -----------------------------
    hoja burası tariqat [:D]

    ordada çok rahat konuşurduk (:

    -----------------------------

    ondan bahsetmiyorum jacob ve aspirin ile bir erkek evli üstelik dahada üzerlerine kuma geliyor :) itiraz edebilirlermiki acaba 


    -----------------------------
    1.si benım adımı alma...

    2. sı konuya oyle bakan sensın allahın adaletı kuskusuz dıyorum sen gelıp de uzerıne kuma falan harbı cok komık oluyorsun bız burda senın yazdıklarına karnımızı kaşıya kaşıya guluyoruz

    3.su SUS konustukca batmak vardır ya gömülüyosun

    bana burda katılacak burda bana hak verecek cok arkadas var tek degılım ;)


    mimi " yim ben ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    qaMbLer
    qaMbLer's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    aspirin bunu yazdı:
    -----------------------------

    jacob bunu yazdı:
    -----------------------------
    gercekten aspırın gıbı geldın yahu saol dostum tamamen haklısın
    -----------------------------
    bu eleman yenımı yaw :D

    kız sen kımsın forumuda ayaklandırmıs

    bak bi bılmıyosan  belırtım emırreise buralarda pek laf soleten olmaz yane :D haberın olsun..


    -----------------------------

    eminmisin ? bak ben sölerim kimsede gıkını cıkaramaz

    edit : bu kız kim yaw yeni geldi karıstırdı forumu :)


    Burdan bütün kızlara sesleniyorum. Malın Varsa Zekatını Vereceksin Kardeşim
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bukalemun
    bukalemun's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    kim bu jacob ya saçma sapan konuşmuş bi de millete laf soktuğunu zannediyo heralde, daha neler görücez bakalım... güzel paylaşım bu arada.

     


    There is no life without struggle
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    qaMbLer ' e:

    sie velet, asprinime laf yok, o bitanedir :)

    Sen gel msn de söle bakim ne diyeceksen...

    Edit: jacob sen de yeter lan adam gibi yazış, kaşarlık yapma amk... 


    .
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bukalemun
    bukalemun's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ha ha ha, bana nonoş dedi ne kadar bozuldum bak şimdi, yavrum ilkokul 5e felan mı gidiyosun sen, bi mu hahahah yazmayı öğrenmişsin. yok ya bi insanın zekası bu kadar düşük olamaz kesin ibneliğine açmış biri

     


    There is no life without struggle
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hitbaytar
    hitbaytar's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2005
    Erkek
    sekooo bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kuran da kadınlardan çok erkeklerin hakkından bahsedilir. Miras olayında bile erkege kadınların 2 misli verilir. Nisa34 ayetinde ise evliliğe uymayan kadınları dövün denir. Kadınlardan 2 şer 3 şer nikahlayabilirsiniz der  başka bir ayet. Ama aynısını kadınlar yapamaz. Peygamber hanımları, peygamber öldükten sonra başka bir erkekle beraber olmaları ise yasaktır. Ayraca peygambere bütün akrabalar, hala kızı, teyze kızı...vs helaldir der başka bir ayet. Bu gibi 10-15 ayet dışında Kuran bence çok güzeldir. Kuran'ın değiştirildigini bilseydim bu ayetleri ön sıralara koyardım.


    -----------------------------
    1: Miras olayı: İslamiyet'te kadın, mirastan hiçbir şey almaya muhtaç bırakılmamıştır. Onun bütün ihtiyaçlarını, kocası, babası, erkek kardeş ve amca gibi mahrem yakınları, çalışıp, kazanıp, ona vermeye mecbur tutulmuştur. Erkeklerin, bu güç vazifelerinden dolayı, mirasın hepsini almaları lazım gelirken, İslamiyet kadınlara, erkeğe verilenin yarısını da onlara vermektedir. Erkek, kadına bakmaya mecbur, kadının ise, kendine bile bakması lazım olmadığı halde, İslamiyet kadını kayırmakta, ona ayrıca miras da vermektedir. [Eger islam devletinde ise ,Hiç bir yakını yoksa, kadının ihtiyaçlarını Beytülmal karşılar.] İslamiyet'te kadınların çok kıymetli oldukları, buradan da anlaşılmaktadır.

    2:Nikah olayı: Kadınları 2 şer 3 er nikahlayabilir demişssin ama bunun da kuralı vardır, tabi bu günümüzde artık olmaz çünkü kadınlarda artık kendilerine çalışarak bakabiliyorlar. ama kimsesiz , dul bi kadın , korunup kollanmak için eş olarak alınırdı eskiden sırf sefil olmasın diye ve bütün haklarıda gözetilirdi.

    -------------

    peygamber hanımları , eşleri vefat ettikten sonra niye evlensinki, zaten en şerefli insanların eşleri olmuşlar , bu konuda bilgim yok ama hiç bir peygamber eşinin de sonradan evlenmeye ihtiyaç duycagını düşünmüyorum.

    ----------------

    Peygamberlere kadın akrabalarıyla evlenmek helal demişssini bi bilgim yok.

    10-15 ayet olmassa güzel olur demişssin , ya tam inanırsın ya inanmassın, herkes senin gibi düşünseydi diger kitaplar gibi kuran-ı kerimde degisirdi ama böyle bişey asla olmayacak cünkü Allahu teala , kuranı kendisinin koruyacagını belirtmistir.

Toplam Hit: 14688 Toplam Mesaj: 84