Cep Kuran?
-
Ben USB belleğime 1 gb dolana kadr ne bulduysam yükledim TXT dosyası olarak milyarlarca duaları mealleriyle taşıyorum kolye yaptım çok güzel... Bazen ayaklarım yerden kesiliyor falan çok hoş.
-
oyleyse sokakta dolanirken sinyal kesicilerden uzak durda tanri ile irittibatini koparmasin XD
-
WH0 bunu yazdı:
-----------------------------
oyleyse sokakta dolanirken sinyal kesicilerden uzak durda tanri ile irittibatini koparmasin XD
-----------------------------offf offf
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
WH0 bunu yazdı:
-----------------------------
oyleyse sokakta dolanirken sinyal kesicilerden uzak durda tanri ile irittibatini koparmasin XD
-----------------------------offf offf
http://www.youtube.com/watch?v=y4CO78jmr9E
-----------------------------Gidin aynada dalga geçin, nasipsiler.
-
WH0 bunu yazdı:
-----------------------------
oyleyse sokakta dolanirken sinyal kesicilerden uzak durda tanri ile irittibatini koparmasin XD
-----------------------------:D :D şöyle şurda bi beğenme butonu olsa ya :D
