

Cep Telefonu " SAR " Değeri
-
nokia nın bir çekincesi yok hoca
http://sar.nokia.com/sar/index.jsp
adamlar yayınlıyo zaten
-
1 den.hatta 0.60 dan aşağı olması tercih edilir.ama genellikle pda ların telefonlardan daha fazladır.
-
batarya çok az olduğunda yapılan cagrılarda ve aramayı baslattıgınız andan karsı tarafın cevap verdıgı sureye kadar gecen zaman arasında cok daha yuksektır bu oranlar.
yedi yıldır telekomunikasyon sektorunde olan biri olarak tavsıyem: hangi marka telefon kullanırsanız kullanın karsı taraf alo demeden telefonu kulagınıza yaklastırmayın ve mutlaka kılıf kullanın.
-
Çin malı telefonlarda sar değeri o kadar yüksek ki herifler hiçbir yerde bu değerleri yayınlamazlar.
Aslında bunların satışı ve kullanımı yasak olmalı ama yavaştan öldürme özelliği olduğundan kimsenin skinde değil.
-
bacardi bunu yazdı:
-----------------------------
batarya çok az olduğunda yapılan cagrılarda ve aramayı baslattıgınız andan karsı tarafın cevap verdıgı sureye kadar gecen zaman arasında cok daha yuksektır bu oranlar.
yedi yıldır telekomunikasyon sektorunde olan biri olarak tavsıyem: hangi marka telefon kullanırsanız kullanın karsı taraf alo demeden telefonu kulagınıza yaklastırmayın ve mutlaka kılıf kullanın.
-----------------------------hocam mesajlaşma nasıldır bari ondan yırtalım . hani o daha az zarar veriyosa . konuşmayız olur biter. :F
-
Nokia N97 1.01 0.66
-
bacardi bunu yazdı:
-----------------------------
batarya çok az olduğunda yapılan cagrılarda ve aramayı baslattıgınız andan karsı tarafın cevap verdıgı sureye kadar gecen zaman arasında cok daha yuksektır bu oranlar.
yedi yıldır telekomunikasyon sektorunde olan biri olarak tavsıyem: hangi marka telefon kullanırsanız kullanın karsı taraf alo demeden telefonu kulagınıza yaklastırmayın ve mutlaka kılıf kullanın.
-----------------------------Bacardinin söylediklerine ek olarak Mutlaka kulaklikla konusulmasida gerekmektedir.