Cep Telefonu " SAR " Değeri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    nokia nın bir çekincesi yok hoca

    http://sar.nokia.com/sar/index.jsp

    adamlar yayınlıyo zaten


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PoLLBuLL
    PoLLBuLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2010
    Erkek

    1 den.hatta 0.60 dan aşağı olması tercih edilir.ama genellikle pda ların telefonlardan daha fazladır.


    You are a man of many colours. but i, motherfucker, am the rainbow
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bacardi
    bacardi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2008
    Erkek

     batarya çok az olduğunda yapılan cagrılarda ve aramayı baslattıgınız andan karsı tarafın cevap verdıgı sureye kadar gecen zaman arasında cok daha yuksektır bu oranlar.

    yedi yıldır telekomunikasyon sektorunde olan biri olarak tavsıyem: hangi marka telefon kullanırsanız kullanın karsı taraf alo demeden telefonu kulagınıza yaklastırmayın ve mutlaka kılıf kullanın.


    Şeytanla dans edersen, şeytan değişmez seni değiştirir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Çin malı telefonlarda sar değeri o kadar yüksek ki herifler hiçbir yerde bu değerleri yayınlamazlar.

    Aslında bunların satışı ve kullanımı yasak olmalı ama yavaştan öldürme özelliği olduğundan kimsenin skinde değil.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karahanx
    karahanx's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek

    bacardi bunu yazdı:
    -----------------------------

     batarya çok az olduğunda yapılan cagrılarda ve aramayı baslattıgınız andan karsı tarafın cevap verdıgı sureye kadar gecen zaman arasında cok daha yuksektır bu oranlar.

    yedi yıldır telekomunikasyon sektorunde olan biri olarak tavsıyem: hangi marka telefon kullanırsanız kullanın karsı taraf alo demeden telefonu kulagınıza yaklastırmayın ve mutlaka kılıf kullanın.


    -----------------------------

    hocam mesajlaşma nasıldır  bari ondan yırtalım . hani o daha az zarar veriyosa . konuşmayız olur biter. :F


    Hayat Bizi 61 kenara...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    Nokia N97 1.01 0.66


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cevik
    cevik's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    bacardi bunu yazdı:
    -----------------------------

     batarya çok az olduğunda yapılan cagrılarda ve aramayı baslattıgınız andan karsı tarafın cevap verdıgı sureye kadar gecen zaman arasında cok daha yuksektır bu oranlar.

    yedi yıldır telekomunikasyon sektorunde olan biri olarak tavsıyem: hangi marka telefon kullanırsanız kullanın karsı taraf alo demeden telefonu kulagınıza yaklastırmayın ve mutlaka kılıf kullanın.


    -----------------------------

    Bacardinin söylediklerine ek olarak Mutlaka kulaklikla konusulmasida gerekmektedir.


    Parlayan bizi paylar...
Toplam Hit: 4388 Toplam Mesaj: 18