Cep Telefonu Önerileriniz
-
ya yeter 5800 almayın acayip piyasa oldu gasteyle dağıtıyorlar sanki 10 kişinin 4-5 inde 5800 var.
-
Samsung 5233 wifi yada samsung monte tavsye ederim
-
Nokıa e serisini çok araştırdım. bir çok sitede yorumlara ve satışına baktım. sonuç; E66 ya karar verdim aldım.
office uygulamaları, ters çevirince sesi kesmesi, hele kablosuz ağa bağlanması mükemmel, inceliği ve sesi mükemmel, bana vip telefon demişlerdi. yok olan bir özellik yok nerdeyse. şarjı 2 gün gidiyor ortalama. E71 ile bunun arasında çok düşündüm ama minik tuşlar ve aşırı genişlik bana göre değil. normal cep görüntülü olup her mok olmalı cinsinden düşündüm. tabiki zevk meselesi
-
up !!
-
Kolay kolay telefon beğenmem ben şahsen fazla önem vermem telefona arasın mesaj atsın orta yollu bide kamerası olsun zaten başka özellik kullanmam diye düşünüyordum fakat..
konuyu açtığınız iyi oldu önerilerden yola çıkarak nokia 5800 express benimde çok hoşuma gitti 7 yıldır kullandığım telefona sanırım veda etmem gerekecek ilk fırsatta..
özellik bakımından ve tasarım olarak 10 numara alet
-
up!
-
5800 ın dokunmatiği basınç ile çalışıyor yani iphone daki gibi dokunduğun an tepki almayı bekleme benim hoşuma gitmedi o telefon
-
yukkarı !
-
500 lira telefona paramı verilir yahu nokianın şarjı uzun süre giden max 100 lira olan telefonları al her işini görür ben kullanıyorum çok menmunum
