Cepten Facebook Bedava
-
0.facebook.com full bedava ama sadece text zaten ücret alıcağı zaman diyo additional charges may apply diye üstte kırmızı cubuk çıkıyo ona dikkat edin bi tek
-
Noneyim bunu yazdı:
-----------------------------
Vodafone deneyen oldu mu ?
-----------------------------
-
benden 20 kuruş alıyor laleler.
-
avea ve vodafondan denedim ücretsiz arkadaşlar.
-
süper la bende denedim beleş :)
-
ya arkadaşlar girdim faceye trkcellden ucretsiz fln diyede üstten yazıordu.gps midir o açıldı zaten direkt..sonra gps i kapattım (gprs de olabilr) acık kalmasın die..kapatınca gelen yazı
kullanım miktarı : 28.13 kb kullanım tutarı 0.50 tl kalan tutar 9.79
10.26 tl kontur vardı ne ayak ?
-
arkadaşlar durum şöle bişi genc trkcelli iseniz günlük 50 krs kontr vererek 15 mb günlük kullanım veriyor..msn de acabiliyorsunuz 15 mb istediginizi yapabiliyorsunuz.ama msnden yazılan yazıların tanesi kac kb ceker bilmiyorm :S bilen var mı ?
