Çeviri Konusunda İhtiyacım Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    Arkadaşlar konuyu nereye açacağıma karar veremedim  iyi   ingilizce bilen bir mürid bana yardımcı olabilir çok acil şekilde lazım oldu. =)  yardım edicek arkadaş pm atarsa detaylari anlata bilirim

     

    ödev değil konuyu nereye açacağıma karar veremedim


    Break Dance Bboy MaxeL
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    şunu yapmayın artık yavs..gönder buraya herkes baksın.konuyu bilmeden nası yardımcı olalım hacı sana ?


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    şunu yapmayın artık yavs..gönder buraya herkes baksın.konuyu bilmeden nası yardımcı olalım hacı sana ?


    -----------------------------

    hocam  ticket atmam gerekiyor bir konu için  5 satirlik bişi  ve  uğraşılcak bişi =) bu kadar


    Break Dance Bboy MaxeL
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    hocam yaz buraya ben yapabilirsem çeviririm.çünkü konu atıorm uzay mühendisliğidir o zmn yok derim ama konu bildiğim bişidir tmm derim.at buraya yapacak adam illa çıkar


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam yaz buraya ben yapabilirsem çeviririm.çünkü konu atıorm uzay mühendisliğidir o zmn yok derim ama konu bildiğim bişidir tmm derim.at buraya yapacak adam illa çıkar


    -----------------------------

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam yaz buraya ben yapabilirsem çeviririm.çünkü konu atıorm uzay mühendisliğidir o zmn yok derim ama konu bildiğim bişidir tmm derim.at buraya yapacak adam illa çıkar


    -----------------------------

    hocam  ödevle ilgi değil işte oyunda atmam gereken bişi  yazıyım istersen bana şunu çevir

    Sayin C.A  yönetimi

    2010 yılında kapatılan bodrum adlı hesabımın tekrar açılması için size bu ticketi atiyorum, ban yiyen karakterimin bulunduğu E-posta adresine kod gelmişti ve o kodu girdiğimde karakterim kökten silindi 0 dan id pass üzerine ayni şekil karakterimi geri getirme şansımız var mi çünki   350 dolar değerinde nx alınmışti sizden bu yardımı bekliyorum şimdiden teşekkürler

    karakterimin Adı : Bodrum

    karakterimin bulunduğu idd pass

    idd : panxers

    mail adress: tyfn.panxer@gmail.com

    http://en.combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Community/Profile&NickName=bodrum

     


    Break Dance Bboy MaxeL
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    çevirebilecek bir arkadaşımız var mı acaba


    Break Dance Bboy MaxeL
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    DOTA da Cheat engine ile hile yaparken combat arms a girmişim , oyunun anti cheat i de rapor etmiş

     

    Combatta her hangibi bir hile kullanılmamıştır program sadece arka planda açık kalmıştır.  (EKLENMESI GEREK TERCÜMEYE)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    MaxeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam yaz buraya ben yapabilirsem çeviririm.çünkü konu atıorm uzay mühendisliğidir o zmn yok derim ama konu bildiğim bişidir tmm derim.at buraya yapacak adam illa çıkar


    -----------------------------

    hocam  ödevle ilgi değil işte oyunda atmam gereken bişi  yazıyım istersen bana şunu çevir

    Sayin C.A  yönetimi

    2010 yılında kapatılan bodrum adlı hesabımın tekrar açılması için size bu ticketi atiyorum, ban yiyen karakterimin bulunduğu E-posta adresine kod gelmişti ve o kodu girdiğimde karakterim kökten silindi 0 dan id pass üzerine ayni şekil karakterimi geri getirme şansımız var mi çünki   350 dolar değerinde nx alınmışti sizden bu yardımı bekliyorum şimdiden teşekkürler

    karakterimin Adı : Bodrum

    karakterimin bulunduğu idd pass

    idd : panxers

    mail adress: tyfn.panxer@gmail.com

    http://en.combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Community/Profile&NickName=bodrum

     


    -----------------------------

    Dear C.A

    i want to activate my account again which name is Bodrum.i send this ticket to activate my account.there was code in my email which mail has a code from you and when i entered my code ,it made my account to delete.can you help me  i wish to have thee same account in my same id and password.because i bought nx around 350 dollars.im waiting for your help.

    my caracter name is Bodrum

     karakterimin bulundugu id pass burai baskasi cevirsin

     


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaxeL
    MaxeL's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2010
    Erkek

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    MaxeL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam yaz buraya ben yapabilirsem çeviririm.çünkü konu atıorm uzay mühendisliğidir o zmn yok derim ama konu bildiğim bişidir tmm derim.at buraya yapacak adam illa çıkar


    -----------------------------

    hocam  ödevle ilgi değil işte oyunda atmam gereken bişi  yazıyım istersen bana şunu çevir

    Sayin C.A  yönetimi

    2010 yılında kapatılan bodrum adlı hesabımın tekrar açılması için size bu ticketi atiyorum, ban yiyen karakterimin bulunduğu E-posta adresine kod gelmişti ve o kodu girdiğimde karakterim kökten silindi 0 dan id pass üzerine ayni şekil karakterimi geri getirme şansımız var mi çünki   350 dolar değerinde nx alınmışti sizden bu yardımı bekliyorum şimdiden teşekkürler

    karakterimin Adı : Bodrum

    karakterimin bulunduğu idd pass

    idd : panxers

    mail adress: tyfn.panxer@gmail.com

    http://en.combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Community/Profile&NickName=bodrum

     


    -----------------------------

    Dear C.A

    i want to activate my account again which name is Bodrum.i send this ticket to activate my account.there was code in my email which mail has a code from you and when i entered my code ,it made my account to delete.can you help me  i wish to have thee same account in my same id and password.because i bought nx around 350 dollars.im waiting for your help.

    my caracter name is Bodrum

     karakterimin bulundugu id pass burai baskasi cevirsin

     


    -----------------------------

    hocam çok teşekkür ederim panxerin yazdığınıda ekleme şansımız var mı acaba


    Break Dance Bboy MaxeL
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ataturkcu1
    ataturkcu1's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek

    Dear C.A stuff,

    I send this ticket for informing you about my account whose nick was bodrum and which was deactivated by your staff in 2010.A code was received to my e-mail adress and when I typed the code,I have seen that my character was completely deleted.If you have a chance to bring back my character please inform me,because I had nx which its value was 350$.I am expecting your help and answer,thank you now for all what you will do,

    name of my character: Bodrum

    ID of my character    :pass

    idd                           :

    my e-mail adress      :tyfn.panxer@gmail.com

    Note: I was cheating by using Cheat Engine not in Combat arms,but in Dota and anti cheat program of the game has reported this issue. I want to restate

    that I have not used any cheats on the Combat arms,program was working at the background for Dota,not for the Combat arms.

    http://en.combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Com


    Sen gereken duzenlemeyi yaparsin bilgiler kisminda.Kolay gele.

    Edit:Istedigin notu da ekledim.


    Pragmatism&Realism
Toplam Hit: 1850 Toplam Mesaj: 13