Championship Manager 2003-04 [Türkçe] Arıyorum...
-
Forever_Piratebay bunu yazdı:
-----------------------------madrew bunu yazdı:
-----------------------------Forever_Piratebay bunu yazdı:
-----------------------------beyler şöyle virüs var bilen bilir pes 12 deki rld.dll hatası gibi aratın gugıl amcadan rld.dll diye anlarsınız onun gibi bişey
-----------------------------hocam hiç denediğini ya da iyi niyetli olduğunu sanmıyorum. Avirayla taratıp combofix kurdum yine de olmadı sistem dosyalarının içine etti.
-----------------------------daha önceden aynı linkten indirmiştim sağlam olduğu için verdim linki sen 'amk indirmeyin burdan? 4 saattir parite virüsüyle uğraşıyorum.' diye postlayınca indirdim baktım evet içinde varmış ama kötü niyetli değilim daha parite virüsünü hayatımda ilk defa gördüm .
-----------------------------o zaman düzenle hocam mesajını da daha fazla kişi mağdur olmasın.
-
Güncel. Dosyalar gitti amk. yandisk filan olursa daha iyi olur sanırım
