Chevrolet Lacetti
-
17000 tl kadar param var araba almaya karar verdim bu parayla ama baktıklarımdan en çok
lacetti hoşuma gitti 2006 modellerde 30000 de filan kullanan bilen varmı durumu nedir ne yakar parçaları pahalımıdır? -
şöyle bi 2.el sitelerine baktımda chevroletlerde 100bin kmden yüksek çok az araba var bu benim için bu markayı tercih etmeme sebebim olur şahsen zaten amerikan şavrolesi die düşünme bunları eski daewoonun adını değiştirdiler şavrole yaptılar...
-
Ford fiesta bak o paraya
-
elinde kalır.
-
hoca 17bine daha başka şeyler bakılır kanımca.
-
3-4 bin daha kat seat leon al. hoş olsun güzel olsun senin olsun seyirlik değil ömürlük olsun :D
-
Lacetti güzel arabadır iş görür
-
hazır konu açılmışken yeni konu açmadan konu sahibinin izninide alarak bende tavsiye alabilirmiyim?
-
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
hazır konu açılmışken yeni konu açmadan konu sahibinin izninide alarak bende tavsiye alabilirmiyim?
-----------------------------sende leon al :D
-
Chevrolet markasını severimde , bula bula en kötü görünümlü arabasını bulmuşsun hoca , sadece seat leon görünüm olarak ezer gibi duruyor :)
ayrıca chevrolet lerin sadece 70 bin tl ve üstü arabaları LPG li benzin dayanmaz bu devirde :/
15 bin gibi bir cıvara bizde 2. el bakıyoruz ama al beni diyen yok daha
-
DrKeworks bunu yazdı:
-----------------------------
sanane bunu yazdı:
-----------------------------
hazır konu açılmışken yeni konu açmadan konu sahibinin izninide alarak bende tavsiye alabilirmiyim?
-----------------------------sende leon al :D
-----------------------------yok hacı ben kendime almıyorum :)
19-20 bin tl aralığında dizel olması şart. 2001 modelden düşük olmayacakmış. ufak araba olmayacak mesela getz gibi. opel astra tarzı olabilir.
ancak kullanacak kişiler acemi daha ehliyeti yeni aldılar. bazı arkadaşlar dizel almasınlar motoru çok çabuk bitirirler falan dediler. sizler ne diyorsunuz bu konuda.
