Çiçek Sepetini Kullanan Mürid Varmı ?
-
Merhabalar.
Bir Önceki Konum Bir Boka Sap Olamayınca Mecbur Çiçeğe Kaldık. İzmir de bir Adrese Çiçek Göndericemm ÇiçekSepeti.com Üzerinden Fakat Bu Cuma Günü Gideceğe Kişiye Ulaşması Lazım. Varmı Daha Önce Kullanan ? Ve Bu Göndereceğim Çiçeğin İçine Not Yazdırabiliyormuyuz ?
Saygılar -
Çok iyi hizmetleri var ve notta ekleyebiliyorsun hatta çiçekle birlikte altın bile gönderebiliyorsun.
-
ptchicko bunu yazdı:
-----------------------------Çok iyi hizmetleri var ve notta ekleyebiliyorsun hatta çiçekle birlikte altın bile gönderebiliyorsun.
-----------------------------peki aynı gün gönderim sağlanıyormu hocam ? bugün siparişi versem yarın ulaşır mı ?
-
Ben aynı gün için kullanmadım ama istersen bir telefonla sor, doğru cevap vereceklerdir.
-
ptchicko bunu yazdı:
-----------------------------Ben aynı gün için kullanmadım ama istersen bir telefonla sor, doğru cevap vereceklerdir.
-----------------------------telefonların ikisinede aradım ama ulaşılmıyor yav.
-
İstenen gün ulaştırma olmalı, çünkü çiçek zaten çoğunlukla özel günler için yollanıyor.
-
tasslehoff bunu yazdı:
-----------------------------İstenen gün ulaştırma olmalı, çünkü çiçek zaten çoğunlukla özel günler için yollanıyor.
-----------------------------artık yolladık bakalımm
-
İstediğin gün istediğin notu yazarak gönderebilirsin 2 kere şipariş verdim sorun olmadı hatta bir seferinde aradılar memnun kaldınız mı diye kısaca rahatlıkla kullanabilirsin.
-
enes bunu yazdı:
-----------------------------ptchicko bunu yazdı:
-----------------------------Ben aynı gün için kullanmadım ama istersen bir telefonla sor, doğru cevap vereceklerdir.
-----------------------------telefonların ikisinede aradım ama ulaşılmıyor yav.
-----------------------------Canlı destekleride var sitede
-
fifsonic bunu yazdı:
-----------------------------İstediğin gün istediğin notu yazarak gönderebilirsin 2 kere şipariş verdim sorun olmadı hatta bir seferinde aradılar memnun kaldınız mı diye kısaca rahatlıkla kullanabilirsin.
-----------------------------benim tam bir istediğim saat vardı onun için aradım tam o saatte çiçeğin orda olması gerekiyordu ama hallettik yav gönderdik artık inş iyi gider de
-
gayet güvenilir 1 defa kayseriden vana düğüne çelenk gönderdim. ta oralara namımızı yaymışlar millet nereden nasıl yaptın demişti
