Çift Klavyeyle FİFA07 :S
-
siyanojen bunu yazdı:
-----------------------------
ExcellencE bunu yazdı:
-----------------------------canerator bunu yazdı:
-----------------------------
Tek kasaya 2 klavye veya 2 mouse takılmaz.
-----------------------------
takılıyo :)
-----------------------------bende 2 mouse aynı anda çalışıyo 2 klavyede çalışır herhalde denemek lazım:/
-----------------------------
hacı iki klavye çalışıyo ama gel görki fifa iki tane klavye seçeneği göstermiyo bananasıl bunlardan birini oyun pad i gibi gösterebilirim onu soruyorum ?
-
yok onu beceremezsin iste
iki tane klavye ayni anda calisir ama
fifa bunu klavye olarak gormez,
klavyeyi joystik olarak gosterebilirsen denetim masasinda
belki yer fifa :)
-
birini takinca oburunu devre disi birakir heralde ben oyle hatirliyorum yani...
Toplam Hit: 1988 Toplam Mesaj: 14
