Cihaz Önerisi(Telefon, Tablet)
-
Archos 101 var bende de satabilirim cok az kullanıldı sağlam we cok ozellikli
-
eray bunu yazdı:
-----------------------------
Archos 101 var bende de satabilirim cok az kullanıldı sağlam we cok ozellikli
-----------------------------İkinci el istemiyorum hocam:(
İstediğim özellikleri karşılıyor mu?
-
dell streak 5 . internette paketi acilmamis 750 TL ye bulabilirsin (almaya niyetin olursa cihaz hakkinda daha detayli bilgi verebilirim) , android 2.2.2 yuklu 1ghz islemci, 512 ram var, tablet telefon arasi bisey. tum telefonlardan daha buyuk ama tum tabletlerden daha kucuk bisey, ben baya memnunum. ilk baslarda cepte tasinmasi cok zor olur diye dusunuyordum ama oyle olmadi. ellerin buyuk degilse tek elle zaptetmen pek mumkun olmaz. wi-fi acik olursa pil sarfiyati artiyor. dell streak 5 deme sebebim ekraninin buyuk olmasi ama daha dashakli donanima sahip biraz daha kucuk olan samsung galaxy s2 var, iyi telefondur.
Bu arada para konusunda sikintim yok diyorsan samsung galaxy note oneririm.
-
şu biraz önce bi konuda gecti viliv n5 dıye hıc fena gorunmuo sanırım turkıyede satısı yok arastırıyorum bakalım
-
SAMSUNG SAMSUNG GALAXY S WIFI 5.0, ürününü önerdiler.. Cihaz hakkında bilgisi olan var mı?
Batarya ömrü falan nasıldır ?
-
android olması ve ortalama bi işlemcisi olması yetiyordu bende gittim dün lg p503 aldım rahatım işlemci hızı 600 mhz 512 mb ram kamerası dış alan çekimleri oldukça iyi. htc desire z kamerasından daha iyi çekiyor.
-
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------SAMSUNG SAMSUNG GALAXY S WIFI 5.0, ürününü önerdiler.. Cihaz hakkında bilgisi olan var mı?
Batarya ömrü falan nasıldır ?
-----------------------------su an bulundugum yerde galaxy s'in amoled li ve normal olarak 2 farkli versiyonu satiliyor, amoled ekranin pil tuketimi acisindan diger ekranlara gore cok ustun oldugu soyleniyor.
2 ay beklerim ve 1000$ hazirlarim dersen iphone 4s 16 gb getireyim. santiyeden bi abimiz aldi gecenlerde, bana gore o parayi hak etmiyor o telefon.
-
SAMSUNG SAMSUNG GALAXY S WIFI 5.0
bu ürün hoşuma gitti fakat 3gsi yok :|
-
Holyzone bunu yazdı:
-----------------------------SAMSUNG SAMSUNG GALAXY S WIFI 5.0
bu ürün hoşuma gitti fakat 3gsi yok :|
-----------------------------SAMSUNG SAMSUNG GALAXY S WIFI 5.0 aldım,
- Ekran kalitesi, mükemmel
- Batarya süresi, mükemmel
- Ses kalitesi, mükemmel
- Performans, mükemmel
- Malzeme kalitesi, mükemmel
Ürün şu aralar 400-500 civarı mağazalarda dolaşıyor. Kaçırmayın alın derim.
-
LG Optimus One kullanan var mı, nasıl bi cihaz?
Andorid markete bağlantısı yok diye duydum doğru mu?
konu böyleyken sorayım :)
