folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Çıldırıyorum! Devlet Hayatımızla Oynuyor!



Çıldırıyorum! Devlet Hayatımızla Oynuyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    fth_ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Paragrafi bunu yazdı:
    -----------------------------

     

    4 yıl boyunca hatta orta okuldan beri tek hayalim avukat olmaktı. BU uğurda çalıştım ve araştırmalar yaptım.

    Beni yaptığım matematik netlerine göre devlet yerleştireceğine HUKUK komisyonu kurulsun, hukuk komisyonu hukuk isteyen öğrencileri sınava soksun, kendi yaptığı sınava göre kazanamadın ya da şurayı kazandın desin. Benim yıllardır kurduğum hukuk hayalini niye engelliyor ki! Ben belki matematik yapamıyorum ama çok kaliteli bir hukukçu olacağım bunu nerden biliyorlar? Belki 4 dili olan bir avukat olacağım ve dış işlerine yükselip uluslararası kamu oyunda daha etkin savunmalar yapacağım? Bunların hepsini niye 3 matematik sorusuna mahkum ediyorlar ki? Devlet kendi eliyle öldürüyor kendini!

    -----------------------------

    sen hangi ulkede yaşadığını unutmuşsun,

    ne komisyonundan bahsediyosun

    hukuk komisyonu kuracaksak

     tıp, dişcilik, eczacılık, mühendislik, işletme, iksitas, mimarlık vs vs vs hastane yöneticiliği diye bile bölüm var

    hepsine  komisyon kuralım yüzlerce komisyon olsun, sence rüşvet dönmezmi?

     hukuk komisyonu başkanı galatasaray hukuğa dayısının oğlunu sokmazmı?  mümkünmü sence

    ayrıca şuanda tek bi sınav yapılıyo onda bile birsuru sorunlar problemler cıkıyo,

     yüzlerce sınav oldugu zaman sence daha cok sorun cıkmazmı?

    şuanki sistem ülkemiz için malesef en ideal sistem,henüz neyazikki senin dedigin aşamaya gelemedik

    -diger bi nokta senin hukuk kazanıp kazanamamanla o klavuzdaki yanlışın bi alakası yok,  sıralaman  yetiyosa tutarsın bukadar basit

     

    beni yanlış anlama ösymnin hatası konusunda ne desen haklısın, yaptıkları cok buyuk bir hata madur ettiler herkesi

    inşalah kazanırsın istedigin bolumu,

     

     


    -----------------------------

    Sen de haklısın hocam. Ne diyelim.

     

    Allah razı olsun


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gumusservi
    gumusservi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Dişi

    bende dahil günümüz gençleri birer psikolojik vaka haline gelmiş..ne kötü.. umarım istediğin yere yerleşirsin..


    Çok fotojenik bir "acı" çekiyorum. G ü l ü m s e . . .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SoloTurk
    SoloTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Kasım/2009
    Erkek

    gumusservi bunu yazdı:
    -----------------------------

    bende dahil günümüz gençleri birer psikolojik vaka haline gelmiş..ne kötü.. umarım istediğin yere yerleşirsin..


    -----------------------------

    Sağ ol kardeşim. Teşekkürler.

    Ecmain


    Oksijen, belki de yavaş yavaş öldüren bir zehirdir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Alayına isyan...


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ssemih
    ssemih's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    Ah kardeşim okusanda bi nane olmayacağını da biliyorsun da yinede niyetleniyorsun işte. Düzen kötü sen napacaksın.Her gelen düzeni daha da kötü ediyor.Herkes kendi görüşünün işini yapıyor diğerine yapmıyor.Bu sana devletin attığı ilk kazık daha. Umarım ilerde bir daha bu kazıklardan yemezsin.Ama umarım daha çok yersin ki artık tepkini daha büyük oluşturursun.


    Birşeyler ilk aşkımı hatırlatsa da son aşkım sendin asla anlamasan da...
Toplam Hit: 5017 Toplam Mesaj: 36