Çin Malı 4. G İphone

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Weldox
    Weldox's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Aralık/2009
    Erkek
    mescarine bunu yazdı:
    -----------------------------

    La bu dallcell in amblemi bile çakma ya :D ODTÜ değilmi o? :D


    -----------------------------
    harbi hocam odtünün amblemini çalmışlar :D

    Yaptık bişiler.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    bence kesinlikle alma kardeş bu çin malı telefonlar adamı sinir hastası eder heleki dokunmatikse verdiğin paraya yazık


    Cigu bigule :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ivy
    ivy's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    boşver hoca. hadi kalitesini geçtim sar değerleri çok yüksek. değmez bence

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek

    HoRbY bunu yazdı:
    -----------------------------

    conpeq.sanalpazar.com Compeq Multitouch 4G 369 TL bişy olursa servisi sirkecide alıcaksın bunu al daha ii konuşan kediside var :p


    -----------------------------

    Hocam adam aylar önce yazmış gözünü seveyim.


    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    SweetyVolty bunu yazdı:
    -----------------------------

    unuttum yazmayı, benim için net hızı önemli zira nete telefondan giriyorum.. opera 5.1 kullanıyorum ve nokia 6300 den bıktım artık yani daha doğrusu telefon benden bıktı ve emeklilik hakkını kullanmak istiyor... bir de ayriyeten şunu da buldum;

     

    http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-cep-telefonu-cep-akilli-telefonlar-diger-markalar-yilbasina-ozel-x6-sadece-160tl-37569292/detay?source=promotion_chva


    -----------------------------

    bundan kalmamıs ellerınde ayrıyetten cın malı telefonlarmıs bence alma derım alıcaksan bır tane al saglam al verdıgın paraya degsın


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Bende anımı anlatayım Anycool un çift hatlı dokunmatik ekranlı bi modelinden 2 adet aldım çok memnundum.

    Beni 2-3 telefon taşımaktan kurtarıyordu şarjı iyi diyiyordu sesi çok iyiydi.Bi sürü ekstra özelliği çokta umurumda değildi zaten.

     

    Ama ne oldu yaz geldi batarya 3 katı boyutuna geldi.Allahtan patlama vs olmadan fırlattım attım.

    Adığım zaman bana 5800 ın bataryası uyar demişti şerefli arkadaş Şarj aletide nokia nın ince uçlusu olunca bende olur sanıyordum malesef.

    Bataryasına 30-40 Tl istiyolar telefonu versem 40TL vermiyolar.

    Anlayacağın dikkatli ol.Almadan 3 kere düşün.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    kesinlikle kullanma

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Bu telefonların türkiyeye ilk giriş yeri gürbulak sınır kapısıdır ve benim olduğum ilçededir. Şimdiye kadar tüm çin malı telefonlara baktım bir tane elle tutulur model bulamadım. Sadece görüntü amaçlı elinde dursun istiyorsan alabilirsin ama hiçbir özelliği gerçeğinin yanından bile geçmez. Hepsinin işletim sistemi aynıymış gibi dandik bir tema, klasik çift hat, boktan bir lcd ekran ve değeri belirtilmekten kaçınılan bolca radyasyonlu sar değeri... Sana merkezi pazarından seslenerek taviye etmiyorum :))

Toplam Hit: 5561 Toplam Mesaj: 19