Çin Malı Arte Alınır Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaşlr artenin en son versiyonu çıkmış gördüm şimdi.Bire bir arte ile.Arte 2.200 ytl fakat ben 320 ytlye çin malı buldum kıbrıstan.Bütün özellikleri aynı alsam mı diyorum ? Tabi kıbrıs olduğu için garantisi yok.Bende e 65 vr sorayım adam ne kadara alıcak ona göre alabilirim.

    Fakat düşünüyorum alsam mı almasam mı.Birde nokiada windows mobile var.Şimdi arza çıkartmasın ??? Ne dersiniz?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam çin malı telefonundan uzak durun.

    kullanıcısı olarak söylüyorum. sırf havasına şekline bakarak ucuzluguna aldanmayın.

     320 ye git d900i al 10 numero telefon 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    abi ztn E65 var fakat beli alırsam 8800 arte alırım.Yoksa ne işim var başka telefonla :D
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek

    Varg bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam çin malı telefonundan uzak durun.

    kullanıcısı olarak söylüyorum. sırf havasına şekline bakarak ucuzluguna aldanmayın.

     320 ye git d900i al 10 numero telefon 


    -----------------------------

     

     

    senin dediğinde çin malı bildiğim kadarıyla

    DOM..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    artenin bi üst modeli var sapphire daha deli bi cihaz ama şarjı dayahnmıyor ve bitincede ona göre şarj bulamıyorsun anca yanında taşırsan sorun yok

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    Cia bunu yazdı:
    -----------------------------
    artenin bi üst modeli var sapphire daha deli bi cihaz ama şarjı dayahnmıyor ve bitincede ona göre şarj bulamıyorsun anca yanında taşırsan sorun yok
    -----------------------------

    usta benim için önemli olan dayanıklı olması, şarjı uzun gitsin, kamerası bilmem kaç megapiksel olsun, wireless olsun falan bana göre değil.MEsaj olsun arayabileyim mp3 çalsın yeter.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    hocam biraz araştırdım iyi bişeye benzemiyo

    DOM..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek
    ben aldım mp3 de çalmıyor bluetoothda çalışmıyor pcye baglanmıyor yarım yamalak bi telefon sadece masaya koycam görüntüsü yeter diyorsan deme çünkü ilk dedikleri çin malı mı bu havası kalmadı

    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Alinmaz.. verdigin paraya yazik olur dandirik bir tele veriyosun sadece sekili icin. ..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erenn
    erenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Nisan/2007
    Erkek
    Varg bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam çin malı telefonundan uzak durun.

    kullanıcısı olarak söylüyorum. sırf havasına şekline bakarak ucuzluguna aldanmayın.

     320 ye git d900i al 10 numero telefon 


    -----------------------------
    e65 i satıp neden antika d900 alsınki :D Hoca telefonda özellik arıyorsan Hp İpaq 514 Kullandıgım bir telefon fiyatıda çok uygun şişdetle tavsiye ediyorum.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    oyle bir telefona niye bi tanede radyo koymazlar ki

     

    duzeltme : radyo ozelligi varmis


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
Toplam Hit: 2609 Toplam Mesaj: 15