Cin Mali Gunes Gozlukleri Nasildir ?
-
Arkadaslar bu pazarlarda satilan cin mali gunes gozlerinden alsak ne gibi sorunla karsilasiriz alan kullanan varmi yada bunlarin biraz daha kalitelileri varmidir nerden alabilirim biraz bilgi verirmisiniz ?
-
"dar gelirliligin lüzumu yok" hocam, kör etme kendini sonra, cin malı denilince 3 kere düsünmek gerek.
-
En fazla gözlerin bozulur hocu birşey olmaz..
-
kötü...cevap sorunun içinde gizli:
çin malı :)
ama gözlerin kapalı yürürsen al
futurist tarafından 19/May/14 22:53 tarihinde düzenlenmiştir -
CEO bunu yazdı
En fazla gözlerin bozulur hocu birşey olmaz..
Bozuk ztn hocamm :D astigmat var sadece denizee yada yuruyuste takmak icin bu 15 20 liraliklardan :)?
-
hocam göz bu şakaya gelmez kesinlikle ne olduğu belirsiz 10-20tl lik gözlük alma
-
Herkes 10 tl atsın şu adama bir hawk alalım, ya da carrera.
-
Zeytun-i bunu yazdı
Herkes 10 tl atsın şu adama bir hawk alalım, ya da carrera.
Hee yaa vallahaa kor gibi geziyom bide gozluklerim yansima yapiyo uyuzz oliyorjm daha cook optikliyor gozumun icine icine :)
-
O değilde hoş gözlük tavsiyeniz var mı beyler? DG 2138 tarzında birşey arıyorum.
-
hacı lacoste nin bi gözlügü var cok hoşuma gitti amk :S
http://webdenal.s3.amazonaws.com/catalog_original/394039.jpg
Illegal_Character tarafından 19/May/14 23:47 tarihinde düzenlenmiştir -
İstanbuldaysan taksim atlas pasajında gayet güzel gözlükler var 25 30 lira seviyelerinde
