Çin Malı İphone.
-
hevesim kursamda kaldı amk :p
-
manhyak bunu yazdı:
-----------------------------
hevesim kursamda kaldı amk :p
-----------------------------hojam sen bütçeni söyle sana htc bakalım, arkadaş nisanda yurtdışından 3-4 telefon getirecek htc nin dokunmatik en düşük modeli için 550 lira gibi bir rakam telaffuz etti, imei olayı halledilebiliyorsa ondan getirecem.
Toplam Hit: 4268 Toplam Mesaj: 13
