Çin Malı Manyak Telefon
-
Ucuz diye aslinda kendinize bir cok riskin icine atiyorsunuz.
Bu cin mali telefonlar belirli normlara göre yapilmiyor.O yüzden radyasyon yayimi ne kadar kuvvetli bilemezsin, ki bu konu cok önemli.
Ondan sonra aküsü. Cebinde patlar, elinde patlar, oranda buranda patlar.
Tavsiye etmem. Hatta bugün bir telefoncu arkadasla konustum, tavsiye etmiyor, bu telefonlarin displayleri cok cabuk zarar görüyormus. -
birde anycool t838 i var buna bakmadan karar verme derim
http://images.gittigidiyor.com/1155/11558399_0.jpg
özellikleri için
http://urun.gittigidiyor.com/ANYCOOL-T838I-CIFT-HAT-TV-3-2-MP-CIFT-BLUETOOTH_W0QQidZZ11558399#aciklama
ben kullanıyorum televizyon ve ses mükemmel tv den kayıt yapabiliyorsun en beğendiğim özlliği. dokunmatik ekran mp3 mp4 vs vs bi incele derim
fakat java uygulamaları yönünnden zayıf artı olarak bu tür telefonarın şarjı 2 gün daanıyor fakat çift batarya veriyolar ihtiyacına göre ben tv izleyip müzik dinleyecem dersen kaçırma artı olarak çift sim destekli kaliteli anten ve dokunmati ekran kalemi vsvs
-
ewt çok güzel telmiş.
ama ben vazgeçtim benim zaten tel.var(benQ siemens CL71)
benim tel.de iyi hoş bi sesi az çıkıyo
bende adam gibi bir mp3 alacağıma tel.alayım dedim 2.el
ama vazgeçtim şimdi bir yerimde patlamasın
yorumlar ve bilgilendirme için hepinize çok teşekkür ediyorum
edit:acaba benim telin sesi yüksettilemezmi,prog. yada bazı tellerde yükseltiliyo ya... -
sivil_padisah bunu yazdı:
-----------------------------ewt çok güzel telmiş.
ama ben vazgeçtim benim zaten tel.vardı(benQ siemens CL71)
benim tel.de iyi hoş bi sesi az çıkıyodu
bende adam gibi bir mp3 alacağıma tel.alayım dedim 2.el
ama vazgeçtim şimdi bir yerimde patlamasın
yorumlar ve bilgilendirme için hepinize çok teşekkür ediyorum
edit:acaba benim telin sesi yüksettilemezmi,prog. yada bazı tellerde yükseltiliyo ya...
-----------------------------Programla mp3 ün sesi yükseltiliyor ama cızırtlı oluyor.
-
Nokia n99i yi yaklaşık 10 tane arkadaşım bundan 5 ay önce Gaziantepten sipariş edip getirtti 275 YTL ye. TVsi olması ve Webcam olarak kullanılması dışında hiçbir özelliği yok.kamera çözünürlüğü bok gibi ayrıca mp4 ü çalmıyor. onun yerine diğer arkadaşın önerdiği anycool u tavsiye ederim. arkadaşım kullanıyor hayvan gibi sesi var n99 i den daha yüksek çift simkartlı TV vb.
-
bende ondan var istediğin soraabilirsin ama şimdiden söleyeyim televizyonuna fazla güvenme dokunmatik ekranı var güzel sesde güzel istediğini sorabilirsin hocam bana
heh sölemeyi unuttum bi hocam zaten sölemişde bende söleyeyim
kamera çözünürlüğü ii deil
-
cevremdeki herkesde war sorun cikartmiyor.
orjinal menu ve orjinal kasa taktirabiliyorsun.
-
Hp ipaq forever
-
170 'e pm beklerim :)
-



