Çin Malı Windows 7Li Ipad
-
sitede 3 sim kartlı telefonlar var lan :)
-
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
Çin Sanayi Bakanlığı: ”Ucuz Değil, Zararına Satıyoruz”
-----------------------------Bu ne ya,
:) :) :) :)
-
Bir yanlışınız olmasın ? En iyisi burda ki çinli arkadaşlarıma fiyat sorayım.
Konuyu takip edersem sizleride bilgilendireceğim. -
Cahilliğime verin bu alet ne işe yarar?
-
iphone un netbook boyutunda olanını düşün ve klavyesiz mousesuz. dokunmatik netbook.
-
süper walla ya :D ne adamlar şu çinliler yahu (: Türkiyede tutar bu .. :)
-
Piyasada ne kadar gerekli şey varsa bu çinlilerin elinde arkadaş adamlarda bire bir yapıyolar emeklerinin hakkını veriyolar :|
-
androidlisi de varmış :D hemi de 127 dolar :W
http://www.solomobi.com/viewproduct.asp?pro_id=3812
peki ya
1.bu windows 7 orjinal mi?
2.multi touch war mı :W -
Antikky bunu yazdı:
-----------------------------
Çin Sanayi Bakanlığı: ”Ucuz Değil, Zararına Satıyoruz”
-----------------------------...kicem biri adam gibi bir mikrofon getirsin bana!"
:D
-
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
Süpermiş valla. Win7, teknik özellikler falan hayran kaldım :D
-----------------------------Benim pc den iyi a.k :D
