Çin Usulü Sinek Avlama [ Oyun ]
-
ahan link http://www2.abc.net.au/fly/flysui/flysui.html
Elim alıştı patur kütür avlıyom ibüne sinekleri ..sinek diyince aklıma amele_2 geldü az daha sinek ezüyüm ben :o (: -
amk bu ne lan bidewne yakalıyamadım
-
2 tane yakaladım a.q çok zor beaa :D
-
Çook zor a.q :)
-
hehe 3 tane yakaladım şaka 1 yana çok zor yha
-
5 dene yaqaldım skoruda gonderdm
-
3 tane yakalayabildim a.q. ii dir heralde !!!
-
Tam 21 tane rekor bende yokmu arttıran :))
http://img217.imageshack.us/img217/947/untitled14dg.jpg -
lem olm yogh o kadar zor deil az eliniz alışsın soraları kolay geliyo du FireX rekorunu zükem de artıram (:
-
3 adet elime bi bez verceklerdi de bırakacaktım bu sinekleri kışt kışt :DD
-
hAHAHAHA 8 tane yakaladım gidip hemen sayısal loto oynucam
Toplam Hit: 3556 Toplam Mesaj: 23
