folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Çıplak Gösteren Lens Ve Telefon



Çıplak Gösteren Lens Ve Telefon

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maydin
    maydin's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    Çıplak Gösteren Telefon ve Lens

    Ben hemen bir tane sipariş vermeyi düşünüyorum (:



    Japonlar bunu da yaptı. Çıplak gösteren kamera ve gözlükten sonra şimdi de çıplak gösteren lens ve telefon icat edildi.
    Japon Kaya Optics adlı bir firma, kişilerin kıyafetlerinin altındaki tüm detayları(!) görmeyi sağlayan bir lens icat ettiklerini açıkladı. Güvenlik şirketlerinin kullanması için yapılan lensin başka niyetleri olan kişilerin eline geçmesi çok kötü sonuçlar doğuracak gibi gözüküyor. Lens derken göze takılan lenslerden bahsettiğimizi düşünmeyin. Lens, her türlü dijital kamera ve fotoğraf makinelerine takılabilecek bir aparat. Aşağıdaki resimlerde bu lensin marifetlerini görebilirsiniz.
    Konu hakkında daha fazla bilgi edinmek ve örnek fotoğraflar için;
    http://www.kaya-optics.com/products/experiments.shtml Bir diğeri ise
    ÇIPLAK GÖSTEREN TELEFON

    Japonya’nın her zaman ilk teknolojik gelişmeleri kullandığı herkes tarafından bilinen bir gerçek. Gelecek nesil telefonları da ilk onlar buldu ve kullanıyor. X5005 adlı telefonda bir X-ray kamera mevcut. Peki ne demek X-Ray kamera? Erkeklerin rüyası demek, yıllardır hayali kurulan teknoloji demek. Bu telefonun Türkiye’ye geldiğinde olacak durumları düşenemiyorum bile.. Suç oranları artacağı kesin..

    Kaynak : www.techno-labs.com

    İmza yerine parmak basmayı tercih ediyorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yellowstar
    yellowstar's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    bu habere inanmam için önce aleti kullanmam gerek, bi test edelim di mi :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    why aq hayallerim gerçekleşti :D

    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    doktordanger
    doktordanger's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    Yarın japonyaya uçuyoruz.

    Yeni wep sitem www.bilisimbilim.com inş reklama girmez::).Yaw reklamsa söyleyin kaldırız. her türlü haberi bulabilirsiniz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LostDream
    LostDream's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Süper hayallerimin icadı.. Fakat inanmam için elime geçmesi lazım.. :)

    (Okulda gözüme kestirdiğim 2 - 3 tane at gibi kız var.. )

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xous
    xous's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2007
    Erkek
    way way hep boyle bişi almak istemiştim. fiyatlar nekadarmış ki?

    sokayım onun tezine...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagdas
    cagdas's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    gerçekmi bu bizde güvenlik görevlilerinin eline versen bunu eller cepten çıkmaz adamların takati kesilir hırsızlık falan olsa peşinden koşamazlar...

    ama benim elime geçse of of offfffffffffffff düşünmek bile içimi bi tuhaf ediyo:D:D:D 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HolySeclorum
    HolySeclorum's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Kodumunun japonlarına bak yav..Bizdeki abazanların eline geçerse fena olur,üç-beşabazan meydanda toplaşıp gelen geçene bakacak,dikizlenenlerden birinin yengeniz olma ihtimalini düşünmek istemiyorum :D

    Her Hakkım Saklıdır
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    yakında güncelleme sürerler piyasaya öylecene zevkimiz kursağımızda kalır bak ;( ne biliyim tşörtlere falan krolar heralde görülmesin diye bunla

    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    KAYA PF lan bu biliyomn güzel alet :D

    Soru:Şu şu adam forumda Nazizm/Faşizm/Satanizm/... propagandası yapıyor banlayalım manyakmıdır nedir? Cevap:Aklı başında adamın burda işi ne zaten, bütün forumu mu silek yani?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    bu kötü bi icat..

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
Toplam Hit: 18075 Toplam Mesaj: 42