Çizgi-Tagem Kapanıyormuş.
-
imza kampanyasını tekrar hatırlatayım dedim. http://imza.la/cizgi-tagem-kapatilmasin
-
teknoseyirde niyazi saral la roportaj yapmışlar ilgisini çeken olursa burda
http://www.teknoseyir.com/87259/niyazi-saral-ile-cizgi-tagemin-kapanmasi-uzerine-roportaj/ -
Kaçak nefes alıyorsunuz diye de ceza verirlerse adama şaşırmayın.
Özveriyle azimle çalışıp imkansızı başaran, bir nevi devletin yapması gerekeni yapan erdemli insanlara verilen mükafat bu!
De-mog-ra-tig, Özgürlükçü, Gelişmiş, Devlet Birey İçin Vardır diyen Yeni Dünya Devi Türkiye'miz!!!
AnaMuhalefet tarafından 24/Mar/13 15:22 tarihinde düzenlenmiştir -
http://market.cizgi.com.tr/
Destek olasım geldi herhalde kapanma olmaz ? -
Mahkeme sonuçlanmış, bir yanlıştan dönülmüş...

-
Yani site tekrardan açılacak mı?
-
banneduser bunu yazdı
Yani site tekrardan açılacak mı?
hayır, siteyi kapattığı için beraat verilmiş (yürürlükten kaldırmakla...) . Zaten bu ülke için fazla bir hizmetti. Bu ülkede hiç bir iyilik cezasız bırakılmıyor.
-
Açılıyomuş beyler.
-
yazıklar olsun
-
catlax bunu yazdı
yazıklar olsun
hocam bi en son mesajı oku :D
açılıyor tekrar.
