Çizim Yeteneği Nasıl Gelişir?
-
SUPERBICO bunu yazdı
size benden gömü : www.drawspace.com
tşk ederim kitab ve linkleri paylaşan arkadaşlarayanlız nedense bu linkte bir göz attım çok karışık geldi kullanımı.
-
çizerek desem klişe olacak ama öyle, boş zamanlarında çizgi karakterleri ya da hayvanların çizimlerini (google görsellerde kolaylıkla bulabilirsin) yapmaya çalıştıkça tek tek de olsa bir şeyler öğrenip daha kolay çizmeye başlayacaksın.
bunu ben yaptım he o kadar da iyi değil ama idare eder:) -
Michael bunu yazdı
çizerek desem klişe olacak ama öyle, boş zamanlarında çizgi karakterleri ya da hayvanların çizimlerini (google görsellerde kolaylıkla bulabilirsin) yapmaya çalıştıkça tek tek de olsa bir şeyler öğrenip daha kolay çizmeye başlayacaksın.
bunu ben yaptım he o kadar da iyi değil ama idare eder:)Bu youtube kanalı senin mi hocam ?
Bu video seninse bence gayet güzel çiziyorsun bakarak : )
-
evet benimdi, izlemeler düşük olunca da kanal için çizmeyi bıraktım, güzel sözün için de teşekkür ederim karakterlerin kolay hatları oldukları için çizimleri gayet kolay o yüzden onlarla çalışmaya başlamanı öneririm.
-
Benim arkadaşta bu seriden çalışıyordu. Kitapçılarda detaylıca inceleyebilirsiniz.
http://www.idefix.com/kitap/giovanni-civardi/urun_liste.asp?kid=187494&query=0&f=1
-
Michael bunu yazdı
evet benimdi, izlemeler düşük olunca da kanal için çizmeyi bıraktım, güzel sözün için de teşekkür ederim karakterlerin kolay hatları oldukları için çizimleri gayet kolay o yüzden onlarla çalışmaya başlamanı öneririm.
Hocalar o verdiğiniz kitaplar gibi değilde bu şekilde basit şeylerle başlamak bence daha iyi.Neden geliştirmedin hocam daha fazla?
Paint gibi gelişmemiş programla bunları yapabiliyorsan illustratorle daha iyi şeyler çıkarabilirsin ortaya.
-
https://mega.co.nz/#fm/SQlDlIiT
umarım olmuştur buradan kitabı indirebilirsiniz. ingilizce ama bol resimli anlarsınız yani
-
futurist bunu yazdı
https://mega.co.nz/#fm/SQlDlIiT
umarım olmuştur buradan kitabı indirebilirsiniz. ingilizce ama bol resimli anlarsınız yani
Yanlış linki paylaşmışsın hocam.
