folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder CM 0102 Oynayan Muridler



CM 0102 Oynayan Muridler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    halogen
    halogen's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek

    crossover diye bir program varmış, pc oyunlarını çalıştırmak için. onu indirip deneyeyim bakalım. sağolasın

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Peki sizce en iyi taktik hagisi

     

    Benim favori iki taktigim var hatta3 diye biliriz

     

    1. sirada 4-1-3-2

    2.sirada 4-3-3

    3.sirada 4-2-3-1

    tabi ilk ikide full atak 3ncude duruma gore defan ve saglam takimlara pres yapmam yoksa sonum oluyor :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek

    Yok artık bu oyunun adı geçtiğinde ismi yazılacak ilk kişi efsane Maxim Tsigalko'dur :) Adamı al 300 K ya her sene gol kralı olur 5 sene sonra Real e 100 e satarsın :) Birde Roman Vasilyuk vardı heyt be ne oynardık bunu :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Offf unuttum dinamo minskte degilmiydi o ?

    18 yasinda

     

    La lecce ile yeni basladim ROMA kapti elimden sinir oldum feci forvet paraliyor

    La madeira yi biliyon mu ? :) ileride paraliyor


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sürpriz komutan
    qoqo
    qoqo's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2007
    Erkek

    evet biliyorum :) Bunların dışında her mevkide oynayan Ben May ve birde ileride iyi oynayan mendonca mıydı neydi öyle birisi vardı. :) Kale içinde Markos ve Isaksson iyidir :)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Olympiakos ta da 1-2 iyi oyuncu vardi...


    La hedefim hep boyle lecce gibi bir takimi alip ust siralara cikarmak ve sampionylar ligini kazanmak ama hic beceremedim INADIM INAT ama :)

     


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    brezilya'da ufak bir takımda Marajo diye bir forvet var özelliklerine bakmadan al en az tsigalko kadar gol atacak. ve fiyatıda çok ucuz. onun dışında kennedy bakırcıoglu (amr) , mark kerr (mc), costanzo (gk), ibrahim said (dc) var bahsedilmemiş olan. birde yardımcı teknik direktör olarak olympiakos'tan giorgos pomaski diye bir eleman var futbolcuların gelişimine çok katkı sağlıyor çoğu özelliği 20 zaten.


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    hah ibrahim dedin de o takimda al-ahly galiba bir de waei rayed vardi o da iyi oluyo ileride

     

    --------------------costanzo--------------------

    okoronkwo-tommy jonsson-mendez-west

    ---------------assane n'diaye------------------

    ----------solis---nikiforenko(kerr)--agahowa

    ------------tsigalko--brozek--------------------

     

    kadro nasil ? :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dhmm
    dhmm's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek

    Nishizawa yi unuttum bak :)

    ta madeira var sonra

    Lunden,selakovic,lucic,radoi var offf :)


    Ozgurluk aslinda her istedigini yapabilmek degildir, istemedigini yapmamaktir. // Verdigin degeri gormeyince, gordugun degeri ver !!! // Hayatin herkes icin bir bavulu vardir !!! // Dusmek gerekir bazen hayatta; kalkmayi ogrenebilmek icin
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alibaba
    alibaba's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    dhmm bunu yazdı

    Nishizawa yi unuttum bak :)

    ta madeira var sonra

    Lunden,selakovic,lucic,radoi var offf :)

    to madeira olacak sanırım o. radoi'de hatırladığım kadarıyla pahalı bir oyuncuydu. brozek yerine marajo'yu tavsiye ederim ısrarla çerez parasına alırsın zaten. 

    unutmadan kim kallström gençti o zamanlar oda iyi oynar.

     

    bu arada yabancı sınırı yok sanırım kadroda? 


    Rakı, şarap içiyorsam sana ne, Yoksa sana bir zararı içerim. İkimiz de gelsek kıldan köprüye, Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
Toplam Hit: 2550 Toplam Mesaj: 28