Coca Cola İçinde İnsan Neden Kaşınır?
-
Kola içinde insan neden kaşınır beyler bilen varmı ?
-
Şeker. Zero ve light içmeyi dene.
Arada sırada meşrubat içince bende de oluyordu , şekersiz şeyler kullandığımdan beri olmuyor. Çaya kahveye de sakarin atıyorum yasa sade içiyorum.
PanxeR tarafından 12/Tem/13 03:36 tarihinde düzenlenmiştir -
kolaya Alerjisi varsa :)
-
Okul sütü içen çocuklarada aynını demişlerdi :D
-
-
bi hastalik felan degıldır sanırım dımı
-
h2run bunu yazdı
Kola içinde insan neden kaşınır beyler bilen varmı ?
kolanin icinde ne isin var ? yapsak , asidik yapisi deri uzerinde hava alan hucleri ve kil koklerini rahatsiz ettigi isin kasinirsin
-
kolanin hele de coca cola nin icine bir insanin girdigini, girip de icinde kasindigini ilk defa senden duydum.
neden kasindigindan once bunu merak ettim.
-

Kola Sağlığa Zararlıdır. Lütfen Bol Bol Meyve Tüketelim. Harareti Kesmek için Soğuk İçiceklerden Özellikle Koladan Uzak duralım.
Çay İçin. -
mizahi bunu yazdı
kolanin hele de coca cola nin icine bir insanin girdigini, girip de icinde kasindigini ilk defa senden duydum.
neden kasindigindan once bunu merak ettim.
bende konu başlığını yanlış yazdı sa nnettim, fakat içerikte de aynı yazı ile karşılaşınca bende merak ediyorum neden içine girdiğini
-
hahahhaahah içince olcak hacılar:D onlar yanlıs yazılmıs uykusuzlukdan amk :D:D:D:DD ulan ne guldum yaaa , evde zevkım bu benım leğene kola doldurup gırıyorum :)))))))))))))))
