Cok Akıllısın Lan Sen :) Zibidi..
-
msys de sorularım bölümünden sorunuzu silerken başka bi id deniyerek başkasının sorusunu silme kurnazlığını gösterirseniz karşınıza gelen uyarı işte...
(görende kendim bulup çözdüm sancak.triplerime bak a.k :P)
-
uyarı ne
-
miletin soruları sil ha way moruk way :D
response.write('way çakal way :D ');
-
ne yapsın adam,bakmış sorular çok canı sıkılmış silmiştir bi kaç tane..
Adam belki soru silmeyi çok seviyo....

-
du bakam bende kurcalayım az :D ulan hiç denk gelmioz böle mesajlara :D:D
-
Way çakal, demek milletin uğraşlarını silecektin

neden benim aklıma gelmedi amk.
-
Harbiden ne demek istediğimi anlamayıp gecenin bi vakti ban attılar. firefox banı yemedi cookie muhabbetine anladığım kadarıyla, konu yazmaya devam edebildim sonra ip ye ban attılarki tarayıcıyı kapatmam için. hali hazırda çalışan proxy olsa yine kapatmazdım lakin kapattım bir dahada siteye giremedim. oysaki derdimi anlatmıştım, anlayabilene tabi..sağolsun, renegadealien 'in jetonu çabuk düştü,
