

Çok Uygun Hosting Paketleri..
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Beklediğinizden daha fazlası için tavsiye ederim (:
Her konuda yardımcı oluyor sağolsun
-----------------------------adamın müşteri değillim saolsun benim servera bile destek veriyor :)
-----------------------------
at dj, teşekkürler, tabi ki yardımcı olayım, bir şeyleri paylaşmak için gelmedik mi bir araya?at Prometheus, çok teşekkür ederim, umarım hep memnun kalırsın..
herkesi beklerim, saygılar...
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Beklediğinizden daha fazlası için tavsiye ederim (:
Her konuda yardımcı oluyor sağolsun
-----------------------------adamın müşteri değillim saolsun benim servera bile destek veriyor :)
-----------------------------
Onu bunu bılmem de DJ_Alper güvenıyorsa bende güvenırım daha öncekı reseller paketımı hep alperın tavsıyesı ve doğrultusunda aldım memnunum bır sorun yok ama süresi dolduğunda bu seferlikte senden alırım Arada Sende kazanırsın.Zaten önümüzdekı 3 5 gün içinde adult host almayı düşüniyorum.
3 5 gün sonra iletişime geçerim. :]
-
LNAU bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Beklediğinizden daha fazlası için tavsiye ederim (:
Her konuda yardımcı oluyor sağolsun
-----------------------------adamın müşteri değillim saolsun benim servera bile destek veriyor :)
-----------------------------
Onu bunu bılmem de DJ_Alper güvenıyorsa bende güvenırım daha öncekı reseller paketımı hep alperın tavsıyesı ve doğrultusunda aldım memnunum bır sorun yok ama süresi dolduğunda bu seferlikte senden alırım Arada Sende kazanırsın.Zaten önümüzdekı 3 5 gün içinde adult host almayı düşüniyorum.
3 5 gün sonra iletişime geçerim. :]
-----------------------------abaza :)
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------LNAU bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------Beklediğinizden daha fazlası için tavsiye ederim (:
Her konuda yardımcı oluyor sağolsun
-----------------------------adamın müşteri değillim saolsun benim servera bile destek veriyor :)
-----------------------------
Onu bunu bılmem de DJ_Alper güvenıyorsa bende güvenırım daha öncekı reseller paketımı hep alperın tavsıyesı ve doğrultusunda aldım memnunum bır sorun yok ama süresi dolduğunda bu seferlikte senden alırım Arada Sende kazanırsın.Zaten önümüzdekı 3 5 gün içinde adult host almayı düşüniyorum.
3 5 gün sonra iletişime geçerim. :]
-----------------------------abaza :)
-----------------------------:D:D:D
-
öncelikle merhaba hocam. herhangi bir host ihtiyacım yok, birşeyler karalamak için yazıyorum sadece dikkate alırsın umarım :)
fiyat konusuna girmeyeceğim fakat ucuz veya pahalı demek kimseye düşmez. ilgisi olan alır, pahalı gören ucuz yerden alır. serbest piyasa. aylık 1000tlden bile satsa kimse kalkıp itiraz etmez, edemez :)
hocam onu bunu geçelim, asıl sormak istediğim olay şu. limitsiz paketten kastın ne ? bu cümleden anladığım herhangi bir limitle kısıtlanmayacağım. ben kalkıp 4-5tb veya abartıp 4-5pb veri barındırmak istesemde hiçbirşey demeyecek misin ? :) herhangi bir artniyetle yazmadım, sadece soruyorum. çünkü bu paketi alan adamın illaki bir kısıtlaması olacak, sıkıntı yaşamaman için bununla ilgili şartlarını belirtmen gerek.
bu arada hayırlı satışlar :)
-
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------öncelikle merhaba hocam. herhangi bir host ihtiyacım yok, birşeyler karalamak için yazıyorum sadece dikkate alırsın umarım :)
fiyat konusuna girmeyeceğim fakat ucuz veya pahalı demek kimseye düşmez. ilgisi olan alır, pahalı gören ucuz yerden alır. serbest piyasa. aylık 1000tlden bile satsa kimse kalkıp itiraz etmez, edemez :)
hocam onu bunu geçelim, asıl sormak istediğim olay şu. limitsiz paketten kastın ne ? bu cümleden anladığım herhangi bir limitle kısıtlanmayacağım. ben kalkıp 4-5tb veya abartıp 4-5pb veri barındırmak istesemde hiçbirşey demeyecek misin ? :) herhangi bir artniyetle yazmadım, sadece soruyorum. çünkü bu paketi alan adamın illaki bir kısıtlaması olacak, sıkıntı yaşamaman için bununla ilgili şartlarını belirtmen gerek.
bu arada hayırlı satışlar :)
selamllar,----------evet, haklısın, olay tam ifade ettiğin gibi, herhangi bir konuda limitlendirilmeyeceksin.
sen de biliyorsun ki, her harddiskin bir kapasitesi vardır.
server'da yaklaşık 3 tb hdd takılı, kullanıcıların bu kadar veri yüklemesi biraz zor gibi, eğer "illa ki yükleyeceğim" diyorsa, o zaman bir kez daha konuşmak gerekir alıcıyla...
saygılarımla..
-----------------
-
can'dan aldım an itibari ile
teşekkur ederim sorunsuz devam ediyorum zaten can'da sorun olmaz :)
-
Bende sülaleyi topladım aldım vallahi :) Hiç bi sorun yaşamadım şu ana kadar gayet memnunum =) Ben alınca bi arkadaşında canı çekti oda alıcakmış :D
-
at kreyzi, hayırlı-uğurlu olsun.
at mikrobit, aynı dileklerim senin için de geçerli.
inşallah hepimiz sorunsuzca devam edeceğiz.
TBT mürit referansımız günden güne artıyor!
siz de bize katılmak istemez misiniz?
bizim değil, sizin bütçenize göre paket oluşturuyoruz!
gelin, görüşelim, anlaşalım, memnun kalmazsanız canınız sağolsun!
tbt pm or cankirca@hotmail.com
buyurun!...
-
Host alacaksanız cankirca dan alın derim. Pişman olmazsınız.