folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder ".Com - .Gov - .Org - .Net " Uzantıları Tarih Oluyor



".Com - .Gov - .Org - .Net " Uzantıları Tarih Oluyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mukavim_
    Mukavim_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    www.hasikome/laolurmuoleşeyamk

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FoKMaN
    FoKMaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek
    Hocam imkanı yok. Dünyada alan adları biterken, ip kalmazken uzantılarını yok edemezsin.. sadece yeni uzantısız domain olur. Onun dışında .com, .net falan kalkamaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elif - Efe
    undefined-01
    undefined-01's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2003
    Homo

    bahsi gecen olay (TOP LEVEL DOMAIN) yillardan beri zaten var olan bir sistem. istersen o sekilde bir top level domain alip kendi uzantini olustura biliyorsun ve cidden o miktarlarda (root dns serverlar filan filan) Dun redora datacenter'ina gitmistim serverlarimi yedeklemeye orda da buna benzer bir konu ile dalga gecmistik.

    com net dedigin seyde sistemde bir top level domain dir. DNS yapisinda sonradan baslar tree.

    yani istanbul.com aslinda com/istanbul gibidir.

    sen gidip kasik isimli bir top domain alip.    http://Catal.kasik seklinde bir site acabilirsin ve bu tanimlamada (dns root point - dns tanimlamasindaki a kayitlarinin sonundaki . ile ayni anlama gelir) kasik tanimlatman demek.

    ve bu cozumlenirken once kasik sonra catal ve sonuc olan ip olarak cozumlenir. yani kasik/catal seklinde.

     

    Edit : Yani kalkmaz onlar haci rahat ol =)


    Bu aralar fazla yogunum. Unuttugum seyler oluyorsa affola. DM vs atın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ramses
    ramses's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    rakkoc bunu yazdı:
    -----------------------------

    bahsi gecen olay (TOP LEVEL DOMAIN) yillardan beri zaten var olan bir sistem. istersen o sekilde bir top level domain alip kendi uzantini olustura biliyorsun ve cidden o miktarlarda (root dns serverlar filan filan) Dun redora datacenter'ina gitmistim serverlarimi yedeklemeye orda da buna benzer bir konu ile dalga gecmistik.

    com net dedigin seyde sistemde bir top level domain dir. DNS yapisinda sonradan baslar tree.

    yani istanbul.com aslinda com/istanbul gibidir.

    sen gidip kasik isimli bir top domain alip.    http://Catal.kasik seklinde bir site acabilirsin ve bu tanimlamada (dns root point - dns tanimlamasindaki a kayitlarinin sonundaki . ile ayni anlama gelir) kasik tanimlatman demek.

    ve bu cozumlenirken once kasik sonra catal ve sonuc olan ip olarak cozumlenir. yani kasik/catal seklinde.

     

    Edit : Yani kalkmaz onlar haci rahat ol =)


    -----------------------------

    guzel bilgilendirme olmus simdi daha mantıklı oldu haber...


    Bugun cok farkli olacak...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Siktirsinler


    Altan naptın oğlum :|
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih
    Fatih's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    yalan.


    enjoy i'm vaccinated
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emuman
    Emuman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2003
    Erkek

    1-618-GR bunu yazdı:
    -----------------------------

    2013 te gelecek bir uygulama, ARTIK tek bir bilgisayar olacak, 2309283091 klavye 12039023189013 ekran 09132902380219 mouse olacak, tek bilgisayar sahibine para ödenecek, o adamın uykusu geldiğinde kapatıp yatacak öbür pc'ler işlemeyecek. VE böylece korsanın önüne geçmiş olacağız.


    Hesaplaşma (Skit)


    -----------------------------

    Hocam alemsin gülmekten kırıldım :))) hay sen sağolsın :D


    Aşk-ı şeyda uğruna yanmayı da biliriz, Alem-i Ekber de taş olup susmayı da...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    adam www.istanbul 'u alacak.. bende www.istanbul-tr'yi alacam mesela.. istanbul'u alan adama kira ödeyecem.Niye ki ? Ne kirası bu hamam kirasımı.Hayatımda bu kadar saçma bir haber görmedim.. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    CyberAngel bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    adam www.istanbul 'u alacak.. bende www.istanbul-tr'yi alacam mesela.. istanbul'u alan adama kira ödeyecem.Niye ki ? Ne kirası bu hamam kirasımı.Hayatımda bu kadar saçma bir haber görmedim.. 


    -----------------------------

     

    hocam istanbul-tr yi alirsan odemezsin ama istanbul.tr yi alirsan odersin. Onun disinda anladigim kadariyla .com .net .org gibi domain uzantisi satiyorlar sende bunu satin aliyorsun ve bunun altindaki domainleri sen yonetiyorsun. Bu uygulama gelebilir ve fiyatlarda boyle dusunuldugunde cok yuksek degil. Ama .com .net .org vs vs kesinlikle s*kseler 2012 de tak diye kalkmaz. en azindan 10-20 yil rahat olun :D


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    inanmayın yok öyle birşey.

Toplam Hit: 3818 Toplam Mesaj: 22