folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Combat Arms Clan A İyi Fps Ciler Aranıyor



Combat Arms Clan A İyi Fps Ciler Aranıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
    Neyse sorun değil indirim Diğerinide Kuruyorum.Da Aslın sorun bir arkadaşada demiştim Onun net kotalı o nediyecek bana Onu merak ediyorum :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    jandark06 bunu yazdı:
    -----------------------------
    bende indiriyorum oyunu 5 dakaksı kaldı şu an itibariyle eğer alınmamışsa nickim Seeyouinhell olur olmazsa Seeyoumaybe :D bulgarsitandayım 50mbit net war fazlasıyla yeter herhalde :D
    -----------------------------

    bulgaristanda 50mbit kaç para ? 4mbps 49tl ye denk geliomus öle duydum tabi fiber varsa bilemicem :D 


    -----------------------------
    hocam 50 mbit 35e gelio :D

    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    şu an itibariyle rezillik diz boyu
  4. Kill : 287
  5. Death : 405  :D

  6. 100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
Reply With Quote Alıntı yap
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    jandark06 bunu yazdı:
    -----------------------------
    şu an itibariyle rezillik diz boyu

  • Kill : 287
  • Death : 405  :D

  • -----------------------------

     

    oha :D

    bikaç tavsiye veriyim

    yakından mp5 ump veya p90  kullanın

    ump kontrolsüz güc , mp5 kontrollü güc , p90 çok seri güc  =)

    orta mesefe için

    m4a1 (namı değer colt ) kafasına bi dürbün takın

    yok ben zoru severim tuttumu tam olsun diğenler için keleş iyidir ama tututrmak zordur (sekiyor yaw :D )

    awp lere bence bakmayın 2 tane awp lik harita var seri olmassınız ve çok pahali junk ta yani küçük haritada oynayin

    bol bol lv ve para kasin her lv atladınızda bonus para vericek o paralar size lazım olcak  

    item shop tan item alırken sol  taraftan boady e tıkayip kiyafet kask vs korumalar da alabilirsiniz.

     

    (benim en çok tehcih ettiğim m4a1 veya mp5 kullanmak çok zorlandım zaman p90 da iyi iş görüo :D ) 

    Reply With Quote Alıntı yap
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
    Valla 3. seviyeye geçince kendi bir Görev yaptın dedi Colt a benze bir silah verdi bende dürbün taktım ona ondan Önce 3 tane silah denedim olmadı :S umarım o giden paraı çok  bu uzak yakın fark etmiyor bu iyi bir tanede snip aldım şimdi düzene soktum biraz yani oyunu
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    snip kullanıorum bende zoomsuz vurmak baya güzel oluyor :D

    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    kd si 1.10 dan yukarı olan arkadaşları clan a alıcam savaş zamanı :D  haber verin 
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jandark06
    jandark06's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2005
    Erkek
    k.dyi nerden öğrencez hocam??

    100 kişi 10 kişiyi öldürürse trajedi,10 kişi 100 kişiyi öldürürse strateji olur
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    patates
    patates's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Haziran/2007
    Erkek
    jandark06 bunu yazdı:
    -----------------------------
    k.dyi nerden öğrencez hocam??
    -----------------------------
    patatese sorcan o sçlicek kd leri o biliyo:)
  • KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    ulen bi tatile gittik oda arkadasım silmiş hemen oyunu laptoptan (= indirem tekrar da bnde gelem

     

    he bu arada bnm;

    kill: 721
    death: 922            ehh napalım yurdun net dandik + oynarkenede lag oluo biras anca bu kadar:d


    imza
  • Toplam Hit: 6467 Toplam Mesaj: 29