Combat Arms Clan A İyi Fps Ciler Aranıyor
-
Neyse sorun değil indirim Diğerinide Kuruyorum.Da Aslın sorun bir arkadaşada demiştim Onun net kotalı o nediyecek bana Onu merak ediyorum :D
-
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------jandark06 bunu yazdı:
-----------------------------
bende indiriyorum oyunu 5 dakaksı kaldı şu an itibariyle eğer alınmamışsa nickim Seeyouinhell olur olmazsa Seeyoumaybe :D bulgarsitandayım 50mbit net war fazlasıyla yeter herhalde :D
-----------------------------bulgaristanda 50mbit kaç para ? 4mbps 49tl ye denk geliomus öle duydum tabi fiber varsa bilemicem :D
-----------------------------
hocam 50 mbit 35e gelio :D -
şu an itibariyle rezillik diz boyu
- Kill : 287
- Death : 405 :D
-
jandark06 bunu yazdı:
-----------------------------
şu an itibariyle rezillik diz boyu- Kill : 287
- Death : 405 :D
-----------------------------oha :D
bikaç tavsiye veriyim
yakından mp5 ump veya p90 kullanın
ump kontrolsüz güc , mp5 kontrollü güc , p90 çok seri güc =)
orta mesefe için
m4a1 (namı değer colt ) kafasına bi dürbün takın
yok ben zoru severim tuttumu tam olsun diğenler için keleş iyidir ama tututrmak zordur (sekiyor yaw :D )
awp lere bence bakmayın 2 tane awp lik harita var seri olmassınız ve çok pahali junk ta yani küçük haritada oynayin
bol bol lv ve para kasin her lv atladınızda bonus para vericek o paralar size lazım olcak
item shop tan item alırken sol taraftan boady e tıkayip kiyafet kask vs korumalar da alabilirsiniz.
(benim en çok tehcih ettiğim m4a1 veya mp5 kullanmak çok zorlandım zaman p90 da iyi iş görüo :D )
-
Valla 3. seviyeye geçince kendi bir Görev yaptın dedi Colt a benze bir silah verdi bende dürbün taktım ona ondan Önce 3 tane silah denedim olmadı :S umarım o giden paraı çok bu uzak yakın fark etmiyor bu iyi bir tanede snip aldım şimdi düzene soktum biraz yani oyunu
-
snip kullanıorum bende zoomsuz vurmak baya güzel oluyor :D
-
kd si 1.10 dan yukarı olan arkadaşları clan a alıcam savaş zamanı :D haber verin
-
k.dyi nerden öğrencez hocam??
-
jandark06 bunu yazdı:
-----------------------------
k.dyi nerden öğrencez hocam??
-----------------------------
patatese sorcan o sçlicek kd leri o biliyo:) -
ulen bi tatile gittik oda arkadasım silmiş hemen oyunu laptoptan (= indirem tekrar da bnde gelem
he bu arada bnm;
kill: 721
death: 922 ehh napalım yurdun net dandik + oynarkenede lag oluo biras anca bu kadar:d
