Combat Arms Tahribat Clanı
-
1.30 gb ne oyle bişey ben kotalıyım malesef :S üfff
-
dogu0678 bunu yazdı:
-----------------------------1.30 gb ne oyle bişey ben kotalıyım malesef :S üfff
-----------------------------Bİrinden dosylaarını bul kopyala kendı bılgısayarına
-
bende oyniyim la bari
yada siktiret a.q
bu baracuda nın ipiyle kuyuya inilmez
ve ben bunları yazarken kendisi bana
o iple elini kolunu bağlar .....................
dedi ben onun a.q yaa
-
Katılım olursa bende gelirim hacı. Nick DoggyXStyLe eklersin. :D
Toplam Hit: 3168 Toplam Mesaj: 15
