.Com/Kullanıcıadı Mantığı?
-
asp tabanlı sitemde kullanıcı profillerini .com/Kullanıcıadı olarak yayınlamak istiyorum mantığını bilen duyan olursa memnun olurum
Not: az önce zumsuk'un konuyada yazdım mesaj ama kimse görmedi heralde bide buraya yazim dedim
-
Hoja tahribat'taki sistemi rene yaptı sanırım. Ona bir danış istersen.
-
az önce tahribat.com/murid konsundada yazdım cvp ggelmedi
-
asp bilmem ama, .com/kullanıcıklasörü/kullanıcı şeklinde olması lazım mantıken, direk ana dizine onlarca kullanıcının profili koyulmaz :P
elimden gelen tek yardım bu :)
-
hocam az beklede bu akşam yazarım..
-
linux apache serverde ht access le yapabilirsin:) rewrite modla:)
-
Şimdi hocam....
Öncelikle /kullanıcıadı die bi klasör olmadığı için web server sayfa bulunamadı hatasını göstermek isteyecektir... IIS özelliklerinden yada panelinden, 404 hatalarını /404.asp ye yolla daha sonra 404.asp de
strURL = Request.ServerVariables("QUERY_STRING")
strURL = Right(strURL, (Len(strURL) - (Instr(strURL, chr(59)))))
Sonuc = lcase(strURL)
Sonuc = Replace(Sonuc,":80","")
Sonuc = Replace(Sonuc,"http://","")
Sonuc = Replace(Sonuc,"www.aliatabak.com/","")
Sonuc = Replace(Sonuc,"aliatabak.com/","")SonucDizi = Split(Sonuc ,"/")
if ubound(SonucDizi)<1 then : response.end : end if
şeklinde, / dan sonra gelen şeyleri SonucDizisine aktardık...
Daha sonra istediğin bütün kontrolleri yaparak, gelen ve gerekli olan verileri bi sessiona ata, örneğin
fi SonucDizi(0)<>"" then : session("kullaniciadi")="renegadealien" : end if
de,
daha sonrada, bildiğin gibi aspde 3 çeşit sayfa include ve yönlendirme metodu vardır, bunlardan biriside server.trasnferdir
Server.Transfer("sordumsaricicege.asp")
de response.end ile sonlandir...
mantığı bu biraz kafa yoarasan anlarsın ;)
-
ha neden server.transfer dersen, sayfayı yenilemeden include edersin ve session değişkenlerinide alır...
-
saolasın hocam mantığı kavradım
-
rene abü süper oldu bu saol :F
-
yasir nerdesin sen yaw msn e girdiğin yok kazan artık su öss yi :D
