Command.And.Conquer.3.Tiberium.Wars.V1.04. (Yardım)
-

BU DA DOSYALARIN OLDUGU (YÜKLÜ OLDUGU YER) NerEYE ATICAZ CRACK DOSYASINI?
Kİ ATTIM ATTIM SILDIM OLMADI AMA ... -
Bi de bu cracki dene.Oyunun kurulu olduğu dizine at direkt.
http://www.mediafire.com/download.php?g2u2g5swumoc3vd
-
torpedo_XL bunu yazdı
Bi de bu cracki dene.Oyunun kurulu olduğu dizine at direkt.
http://www.mediafire.com/download.php?g2u2g5swumoc3vd
Tamam Hocam Sagol deneyelım bakalım :)
-
Bi yerde bi pinelık var ama cozemedım yıne aynı hata ...
Ben baska yerden ve yenıden ındırıp kurayım olmazsa bu oyunu ...
Kurmaya deger mı barı?? -
Oyunu kaldırdım yenıden kurdum yıne aynı hata ...
yokmu bunu oynayan yaw? Neden yapıyor bu arızayı bu? -
oyun kurulmaya değer kesinlikel heleki sonunda sistemin iyi ise taramalı tüfek makinaları ateşe başlayınca bir anda kendine geliyorsun ya allah bismillah diyip oyunun içine gömülüyorsun tutmayıyorsun kendini sesler falan da sağlam
-
Hocam 3.000 TL ye köppek gıbı cıhaz yaptık =)
Ama oyunu kluramıyorum bu hatdan , yapmadık sey kalmadı delırcem a.Q :D -
yok mu yaw kimse?
-
hocam oyuna madem meraklısın bu kadar gel bizimle oyna :)
http://www.tahribat.com/Forum-C-C-Tiberium-Alliances-Ana-Konu-161457/
tarayıcı üzerinden oynuyoruz ve baya sarıyor. ittifaka bekleriz gel bence :)
-
Quetzalcoatl bunu yazdı
hocam oyuna madem meraklısın bu kadar gel bizimle oyna :)
http://www.tahribat.com/Forum-C-C-Tiberium-Alliances-Ana-Konu-161457/
tarayıcı üzerinden oynuyoruz ve baya sarıyor. ittifaka bekleriz gel bence :)
Hocam oynayanlar lıstesıne bakmadın sanırım :)
92.Sıradayım İMPARATOR35 :)
Bı Dunya 1 Sıralamaya bak bakalım tepelere dogru :)
