Commandos Strike Force Crack Sorunu.
-
bugün oyun downloadı bitti ve crack yapıp gireyim dedim.Crack atıyorum tıklıyorum giriyo oyuna fakat tam loading atarken gene eski yere dönüyo.1.2 patch kurdum 1.2 crack yaptım gene aynı sorun.Acaba başından aynı olaylar geçmiş bi mürid varmı yardım edebilirse çok sevinicem.
-
Crack atıyorum tıklıyorum giriyo oyuna fakat tam loading atarken gene eski yere dönüyo ?
nereye dönüyor hocam oyundan mı çıkıyor ??
eğer oyundan çıkıyorsa dogru yere crack yaptıgına eminmisin ?
.exe değiştir bi iki program var onlarla uğraşma direk .exe değiştir o oyunun cracki system data vsvs de olabilir.. onada dikkat et.. -
nurky oyundan atmıyo normal loadind süresinden hızlı geçiyo ve save ini load yaptıın yere dönüyo tekrar.
edit:Crack başka atıcaın biyer yok.
-
ekran kartın kaldırmıyo yada en son güncelleştirmelerini felan yüklemedin bence
-
işletim sistemin vista falansa ondan olabilir hocam..
daha baska patch'i falan varsa onlarıda yükle bi de öyle dene.. :S -
kenny bunu yazdı:
-----------------------------
ekran kartın kaldırmıyo yada en son güncelleştirmelerini felan yüklemedin bence
-----------------------------8600 gt kart sorun yok orda.
-
sistem xp service pack3 ün yüüznden olabilirmi acaba? trymedia oyunlarında uyuzluk yapıyo die duymuştum.
-
olabilir abi ba$ka patch'i varsa kur (:
-
en son 1.2 çıkmış lanet olsn:S
-
http://www.chip.com.tr/forum/Commandos-Strike-Force-Sorunu_t32562.html
Aha elemanın biri çözmüş abi git üye ol foruma onunla irtibata geç bence:D -
bi bakyım-------
Toplam Hit: 2173 Toplam Mesaj: 12
