Conferenceroom Chat Server Win32
-
yaw kurayim kendi makineme, oyun botu filan.. windows uzerinde calisan bir surumunu bulamadim yaw.. linux haricinde dahan once bunu yapmayi becerebilen var mi?
-
bu konuda kimse bisey bilmiyormu yaw.. windows uzerine irc server kurulamiyor mu? conferenceroom kurulabiliyor ama saglam bir link bulamadim :)
-
kuran Arkadaşlarım var istersen yonlendirebilirim.. win makina üstüne irc server kuruyorlar ama saglıklı olmuyor lag + hack olayı cok oluyor...
-
olsun ben bir denemek istiyorum maksat arkadaslarla eylenmek.. sen benle pm le bir haberles.. yada dur bensana bir pm geceyim
:P
-
Yukari..Bakalim bu konuda baska bir bilen var mi? Özellikle windows uerine kurulumu merak ediyorum. Bunun cracklisini aradim bulamadim. Eski yeni versiyon farketmez. uzerine soru botu eklemek istiyorum...
-
Ben yaptım hocam 4 sene önce :) ama şuan kafam çok güzel ayılınca cevap yazarım :))
-
la helal olsun konunun uzerinden yaklasik 1 ay gecmis nasil buldun.. :) neyse iyiki buldun. ayilinca haberim olsun :P
-
taktim biraz bunu yapicam.. :):)
Arladaslar o kadar denedim nerede hata yapiyorum bulamadim bir turlu yaw.. biler biri varsa az biraz bilgi versin.
Amac: oyun botlarindan herhangi birini calistirmak winxp isletims sitemi uzerinde calistirmak.. daha dogrusu sorular calisiyor gorunuyor ama sorular gelmiyor.
su ana kadar yaptiklarim.:
----------------------------------
winxp ilsletim sistemi uzerine unreal 3.2 serveri kurdum calisiyor ki dizinide "program flies" klasoru icerisinde. Sonrasinda
windrop kurdum buda ana dizinde. sonra burada edindiygim oyun botunu kurdum (trivia olan.)oyuna localde mirc ile girdim. oyunun ozelinde
!basla komutunun ardindan
Now talking in #Oyun
!basla
03Soru cevap oyunu Fs2 tarafından başlatıldı!
sorular yok gordugunuz gibi.
geliyor ama sorular yok neden acaba?
------
bunlarda eggrop da oyunu MSdos'ta baslattiktan sonra gelenler:
Eggdrop v1.6.19 (C) 1997 Robey Pointer (C) 2008 Eggheads
[18:54] --- Loading eggdrop v1.6.19 (Fri Mar 6 2009)
[18:54] Module loaded: channels
[18:54] Module loaded: server
[18:54] Module loaded: ctcp
[18:54] Module loaded: irc
[18:54] Module loaded: notes (with lang support)
[18:54] Module loaded: console (with lang support)
[18:54] Module loaded: blowfish
[18:54] Listening at telnet port 3334 (all).
[18:54] Module loaded: uptime
[18:54] Userinfo TCL v1.07 loaded (URL BF GF IRL EMAIL DOB PHONE ICQ).
[18:54] use '.help userinfo' for commands.
[18:54] ################################################## ######################
###
[18:54] ## trivia.tcl *****tarafindan yapilmistir
##
[18:54] ## ******** orjinal sitesi olup
##
[18:54] ## **************ekibi olarak ek ozellikler katilarak
##
[18:54] ## **************tarafindan editlenmistir
##
[18:54] ## Emege saygi acisindan lutfen yapimci mail ve adresini degistirmeyiniz
##
[18:54] ## MSN : ***********
[18:54] ## Mail : *********
##
[18:54] ################################################## ######################
###
[18:54] Soru bankanizda 23861 soru bulunmakta
[18:54] Userfile loaded, unpacking...
USERFILE ALREADY EXISTS (drop the '-m')
[18:54] === Oyun: 1 channels, 1 users.
* Warning! Could not write pid.Oyun file!
Launched into the background (pid: 1108)
-----------------------------------------------------nerede hata yapiyorum bilen varsa :\
-
şimdi hocam stabil çalıştırmak için dreamforge ptlink bahamut conferance room hybrid falan bu daemonları bi kenara bırakıp sadece unrealda en verimli yapabilirsin.windows unrealını kurmak kolaydır kurduktan sonra kendine bitane unrealircd.conf hazırlarsın çatırtı çalışır. daha sonra bunun portlarını açıp dışardan arkadaşına ipini vererek sokabilirsin kendi winunrealına diğer adımda işin içine bot girdiği zaman eggdropları winunreala yediremezsin :) çünkü zaten ircd yi unrealda çalıştırmadınki eggdrobu nasıl çalıştırcaksın yani sen shell hesabında bitane ircd açıcaksın bitane eggdrop yeri anca boyle gider bu işler yapabileceğin olay sadece arabirim botu sokmak zaten bununda mircle bağlanmaktan farkı yok biliyosun
-
opss mesaj icin tesekkurler, bu arada sana bir adet özel mesaj gonderdim bi kontrol edebilirsen :D sanirim sonunda yapacam gibi :XD
