folder Tahribat.com Forumları
linefolder Virüs - Trojan - Keylogger - BotNet
linefolder Conime.Exe Virüsünden Kurtulamadım



Conime.Exe Virüsünden Kurtulamadım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    conime.exe Manyak Bi Vİrüs Gİrdi güvenlik kipte açamıyorum silersem pc :S sıçıyo silmezsem hata veriyo neti düşürüyo sesi kapatıyor

    yani pc maffediyor muridler yardım avast yükledim yok olmuyor :(


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    anasayfada bi gavatın konusu meşur oldu benim konu gitt :D help


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    obie
    obie's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    İlk olarak sistemi güvenli kipte açın (Bilgisayarı yeniden başlattığınızda F5 veya F8’e basın)

    Pc güvenli kipte açıldığında Gizli Klasörler ve Dosyaları Açma özeliğini aktifleştirin

    WINDOWS klasörü içerisinde system32 klasörü yer almaktadır , bu klasör içerisine girin

    Klasör içerisine girdiğinizde alttaki 2 dosyayı da silin.

    conime.exe , lnrfyavk.exe

    Sisteminizi yeniden başlatın.

    alıntı.cw den : p

    o konuyu da mı sen açtın yoksa  : d


    Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aLman
    aLman's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2007
    Erkek

    hocam norman malware scanneri indir ve tarat . Çözüm olmazsa haber et.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    obie bunu yazdı:
    -----------------------------

    İlk olarak sistemi güvenli kipte açın (Bilgisayarı yeniden başlattığınızda F5 veya F8’e basın)

    Pc güvenli kipte açıldığında Gizli Klasörler ve Dosyaları Açma özeliğini aktifleştirin

    WINDOWS klasörü içerisinde system32 klasörü yer almaktadır , bu klasör içerisine girin

    Klasör içerisine girdiğinizde alttaki 2 dosyayı da silin.

    conime.exe , lnrfyavk.exe

    Sisteminizi yeniden başlatın.

    alıntı.cw den : p

    o konuyu da mı sen açtın yoksa  : d


    -----------------------------

    güvenli moda geçmiyor :S


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    Muritler

    Generic Host Process for Win32 Services bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.


     hata çıkıyo ve tak netten düşünüyorum ses kartımıdır ne halttır o çalışmıyor :S

    baya yedi bitirdi beni avast var silmiyor:( kota yiyor format atıcam siğdimyok ki söylediniz programı zr zor indirdim oda silmiyor napabilirim?


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    BlackSadistic bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muritler

    Generic Host Process for Win32 Services bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.


     hata çıkıyo ve tak netten düşünüyorum ses kartımıdır ne halttır o çalışmıyor :S

    baya yedi bitirdi beni avast var silmiyor:( kota yiyor format atıcam siğdimyok ki söylediniz programı zr zor indirdim oda silmiyor napabilirim?


    -----------------------------

    http://www.spywareremove.com/removeconimeexe.html bak buraya adımları yap güzelce.


    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Problemli
    kuvvet
    kuvvet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek

    nights_judge bunu yazdı:
    -----------------------------

    BlackSadistic bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muritler

    Generic Host Process for Win32 Services bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.


     hata çıkıyo ve tak netten düşünüyorum ses kartımıdır ne halttır o çalışmıyor :S

    baya yedi bitirdi beni avast var silmiyor:( kota yiyor format atıcam siğdimyok ki söylediniz programı zr zor indirdim oda silmiyor napabilirim?


    -----------------------------

    http://www.spywareremove.com/removeconimeexe.html bak buraya adımları yap güzelce.


    -----------------------------

    o programıda indirdim serial değil crack istiyor: S


    Bozamaz Aramızı Yarasa
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    BlackSadistic bunu yazdı:
    -----------------------------

    nights_judge bunu yazdı:
    -----------------------------

    BlackSadistic bunu yazdı:
    -----------------------------

    Muritler

    Generic Host Process for Win32 Services bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.


     hata çıkıyo ve tak netten düşünüyorum ses kartımıdır ne halttır o çalışmıyor :S

    baya yedi bitirdi beni avast var silmiyor:( kota yiyor format atıcam siğdimyok ki söylediniz programı zr zor indirdim oda silmiyor napabilirim?


    -----------------------------

     

    http://www.spywareremove.com/removeconimeexe.html bak buraya adımları yap güzelce.


    -----------------------------

     

    o programıda indirdim serial değil crack istiyor: S


    -----------------------------

    http://www.securitystronghold.com/gates/bfghost-1.0.html

    buna bak bide.

    http://www.mydigitallife.info/2007/04/19/manual-clean-removal-instruction-for-wormpabugck-or-wormpabugco/   veya bunaa

    yoksa çak formatı gitsin.


    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sniperscope
    sniperscope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2009
    Erkek

    http://hotfile.com/dl/88383853/38be250/x86.rar.html

    linkteki dosyayi indir ve icindeki unloacker.exe yi calistir. daha sonra explorer penceresinden conime.exe nin oldugu klasoru bul ve conime.exe yi secip en alttaki seceneklerden delete i sec ve OK a bas.


    "Yer yuzunde hic bir pislik yoktur ki; altindan bir yahudi cikmasin" Adolf Hitler... "Turkiye de hicbir pislik yokturki altindan cemaat cikmasin" SniperScope "Nerede yavşak, hırsız varsa hepsi Allahçı" Fazil Say
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    obie
    obie's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    BlackSadistic bunu yazdı:
    -----------------------------

    obie bunu yazdı:
    -----------------------------

    İlk olarak sistemi güvenli kipte açın (Bilgisayarı yeniden başlattığınızda F5 veya F8’e basın)

    Pc güvenli kipte açıldığında Gizli Klasörler ve Dosyaları Açma özeliğini aktifleştirin

    WINDOWS klasörü içerisinde system32 klasörü yer almaktadır , bu klasör içerisine girin

    Klasör içerisine girdiğinizde alttaki 2 dosyayı da silin.

    conime.exe , lnrfyavk.exe

    Sisteminizi yeniden başlatın.

    alıntı.cw den : p

    o konuyu da mı sen açtın yoksa  : d


    -----------------------------

    güvenli moda geçmiyor :S


    -----------------------------

    şu an algım biraz zayıf.görmemişim : s

    dediğimi linux live cd varsa elinde deneyebilirsin


    Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az...
Toplam Hit: 3407 Toplam Mesaj: 15