Conime.Exe Virüsünden Kurtulamadım
-
conime.exe Manyak Bi Vİrüs Gİrdi güvenlik kipte açamıyorum silersem pc :S sıçıyo silmezsem hata veriyo neti düşürüyo sesi kapatıyor
yani pc maffediyor muridler yardım avast yükledim yok olmuyor :(
-
anasayfada bi gavatın konusu meşur oldu benim konu gitt :D help
-
İlk olarak sistemi güvenli kipte açın (Bilgisayarı yeniden başlattığınızda F5 veya F8’e basın)
Pc güvenli kipte açıldığında Gizli Klasörler ve Dosyaları Açma özeliğini aktifleştirinWINDOWS klasörü içerisinde system32 klasörü yer almaktadır , bu klasör içerisine girin
Klasör içerisine girdiğinizde alttaki 2 dosyayı da silin.
conime.exe , lnrfyavk.exe
Sisteminizi yeniden başlatın.alıntı.cw den : p
o konuyu da mı sen açtın yoksa : d
-
hocam norman malware scanneri indir ve tarat . Çözüm olmazsa haber et.
-
obie bunu yazdı:
-----------------------------
İlk olarak sistemi güvenli kipte açın (Bilgisayarı yeniden başlattığınızda F5 veya F8’e basın)
Pc güvenli kipte açıldığında Gizli Klasörler ve Dosyaları Açma özeliğini aktifleştirinWINDOWS klasörü içerisinde system32 klasörü yer almaktadır , bu klasör içerisine girin
Klasör içerisine girdiğinizde alttaki 2 dosyayı da silin.
conime.exe , lnrfyavk.exe
Sisteminizi yeniden başlatın.alıntı.cw den : p
o konuyu da mı sen açtın yoksa : d
-----------------------------güvenli moda geçmiyor :S
-
Muritler
Generic Host Process for Win32 Services bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.
hata çıkıyo ve tak netten düşünüyorum ses kartımıdır ne halttır o çalışmıyor :S
baya yedi bitirdi beni avast var silmiyor:( kota yiyor format atıcam siğdimyok ki söylediniz programı zr zor indirdim oda silmiyor napabilirim? -
BlackSadistic bunu yazdı:
-----------------------------
Muritler
Generic Host Process for Win32 Services bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.
hata çıkıyo ve tak netten düşünüyorum ses kartımıdır ne halttır o çalışmıyor :S
baya yedi bitirdi beni avast var silmiyor:( kota yiyor format atıcam siğdimyok ki söylediniz programı zr zor indirdim oda silmiyor napabilirim?
-----------------------------http://www.spywareremove.com/removeconimeexe.html bak buraya adımları yap güzelce.
-
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------
BlackSadistic bunu yazdı:
-----------------------------
Muritler
Generic Host Process for Win32 Services bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.
hata çıkıyo ve tak netten düşünüyorum ses kartımıdır ne halttır o çalışmıyor :S
baya yedi bitirdi beni avast var silmiyor:( kota yiyor format atıcam siğdimyok ki söylediniz programı zr zor indirdim oda silmiyor napabilirim?
-----------------------------http://www.spywareremove.com/removeconimeexe.html bak buraya adımları yap güzelce.
-----------------------------o programıda indirdim serial değil crack istiyor: S
-
BlackSadistic bunu yazdı:
-----------------------------
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------
BlackSadistic bunu yazdı:
-----------------------------
Muritler
Generic Host Process for Win32 Services bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.
hata çıkıyo ve tak netten düşünüyorum ses kartımıdır ne halttır o çalışmıyor :S
baya yedi bitirdi beni avast var silmiyor:( kota yiyor format atıcam siğdimyok ki söylediniz programı zr zor indirdim oda silmiyor napabilirim?
-----------------------------http://www.spywareremove.com/removeconimeexe.html bak buraya adımları yap güzelce.
-----------------------------o programıda indirdim serial değil crack istiyor: S
-----------------------------http://www.securitystronghold.com/gates/bfghost-1.0.html
buna bak bide.
yoksa çak formatı gitsin.
-
http://hotfile.com/dl/88383853/38be250/x86.rar.html
linkteki dosyayi indir ve icindeki unloacker.exe yi calistir. daha sonra explorer penceresinden conime.exe nin oldugu klasoru bul ve conime.exe yi secip en alttaki seceneklerden delete i sec ve OK a bas.
-
BlackSadistic bunu yazdı:
-----------------------------
obie bunu yazdı:
-----------------------------
İlk olarak sistemi güvenli kipte açın (Bilgisayarı yeniden başlattığınızda F5 veya F8’e basın)
Pc güvenli kipte açıldığında Gizli Klasörler ve Dosyaları Açma özeliğini aktifleştirinWINDOWS klasörü içerisinde system32 klasörü yer almaktadır , bu klasör içerisine girin
Klasör içerisine girdiğinizde alttaki 2 dosyayı da silin.
conime.exe , lnrfyavk.exe
Sisteminizi yeniden başlatın.alıntı.cw den : p
o konuyu da mı sen açtın yoksa : d
-----------------------------güvenli moda geçmiyor :S
-----------------------------şu an algım biraz zayıf.görmemişim : s
dediğimi linux live cd varsa elinde deneyebilirsin
