

Converse [Fotoğraf]
-
x3uqm4 bunu yazdı:
-----------------------------
Bence iyi cekmişsin. özellikle orda bi fotoda baska bir ayakkabiyi eziyor. adidas sanirim. reklamda kullanılcak foto. diğer ayakkabıları ezer havası veriyo :D
-----------------------------yılların fantazisini reklm yaptın :|
-
2 Resim haric ( rsim6 ile rsm 8) diğerleri süper
mukemelsin hocam süpersin
gerci foto cekme anı an yakalama hep hayalım bir gun niko'm olacak insalah o zaman bende eklerim cektiklerimi
-
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------

-----------------------------yok elazığlıyım afyonda yaşıom nie ki ?
-----------------------------ayakkabılar iyiymiş
Toplam Hit: 10172 Toplam Mesaj: 44