Çöp Adam Animasyonu Yapın [Pivot]
-
ben simdi yaptım biraz bisiler ama ben onu program haricinde nasıl acacağım ne olarak kaydetmem gerekiyorki baska bi dosya acabilsin mesela .html mi .jpeg mi onu bulamadım :)
tamam buldum .gif olarak kaydetmem gerekiyormus hatta yaptığımıda gösterim :)
-
kardes programın nasıl calıştıgını konusunda yardım edersenız sevınırım:(
-
puahaha Güsell :))
-

Bu da benden :) -
aq firex :D bi erkeğin ba$ına gelebilcak en skik olayı $ettirmişsin :P
-
Firex hoş yapmışsın:d Program için saolasın deniym bi bakıym:)
-
http://img149.imageshack.us/my.php?image=ssafi5.gif
bunun hızını nasıl ayarlıycaz:|
çok güzel msn ifadesi oluo bunlar:)
-
moaha koptum yaf aklımız başka işe yaramıoki..paylaşım içinde saol
-
abi insanın aklına ya skiş geliyor yada kavga gürültü başkada bişey olmuyor ki çöp adamla ehah.. iyi kastım şaka maka.. http://img243.imageshack.us/img243/7392/tahribat2rr8.gif
-
:D BSW napmışın kardeş sn yaws :D snki porno sitesi gibi göstermişsin tahribatı he
Toplam Hit: 9250 Toplam Mesaj: 39
