Çöp Şakir İskoyu Hackliyo :)
-
-
Puhahahaha!!!
-
öldürdün hoja beni hangi proyla yaptın hoja :D:D:D
-
herzamanki gibi ulead gif animator hiç değişmem :) yanlız bazı yerlerde aksaklıklar gözüme çarptı aceleye geldi 55 tane felan kare kullandım canım sıkılyodu vallaha Cw ye yaptık bidenede iskoya yapam dedim canı çeker bellimi olur
-
deyyusu lamerin amma reklamını yapıyosunuz amk, adam unutulmuyo böylece, bu da güzel...
-
yellowstar bunu yazdı:
-----------------------------
deyyusu lamerin amma reklamını yapıyosunuz amk, adam unutulmuyo böylece, bu da güzel...
-----------------------------Bilinçli mürid olmak çok güzel.
-
8mm bunu yazdı:
-----------------------------yellowstar bunu yazdı:
-----------------------------
deyyusu lamerin amma reklamını yapıyosunuz amk, adam unutulmuyo böylece, bu da güzel...
-----------------------------Bilinçli mürid olmak çok güzel.
-----------------------------
alın size reklam :) 8mm 2 dk da sattın bizi :)
-
oyum gençpartiye hoja böle bir vaat karşısında:D
-
Bu adamın reklamının yapılması taraftarı değilim. Ben bu adam oturup tek başına herhangi bir dilde asp olabilir php olabilir oturup bir portal yazsın herşeyimi bırakıp bu ülkeyi terk ederim.
Hayatında hiçbir programlama dili ile ilgisi olmamış,server yapılandırılmalarından anlamayan,başkalarının kullandığı piyasaya düşmüş programları kullanan,network bilgisi,strateji mantığı olmayan hiçkimseden hacker olmaz.
Hacker adamda çıkıp ben hackerım demez.
Bu adamı daha fazla reklam yapıp prim yaptırmamızın anlamı yok.
Adam belliki şizofren. Sen ona o.çocuğu dedikçe zevk alıyor anlatabiliyor muyum?
Unutun.
-
"8mm" haklı bence bırakın kendi haline zaten iki eliyle bi s.k dogrultamaz :)
-
gif in içine ettiniz haa vallahagülelim diye yapıyoz adam reklam diyo işim gücüm yok 1 saatımı o salağın reklamınamı harcayacam hala hala

