Corsair Mi Kingston Mı ?
-
enes2388 bunu yazdı:
-----------------------------
Önerileriniz için sağolun beyler. Sonuç olarak kingston aldım.
-----------------------------top ol emi :D adamlar ocz demiş sana neyaptın sen. geçmiş olsun. ne diyim. :D
-
anarsist_manyaq bunu yazdı:
-----------------------------
enes2388 bunu yazdı:
-----------------------------
Önerileriniz için sağolun beyler. Sonuç olarak kingston aldım.
-----------------------------top ol emi :D adamlar ocz demiş sana neyaptın sen. geçmiş olsun. ne diyim. :D
-----------------------------hocam söylediklerin çok ağır kaçmış aldığıma pişman oldum :)
-
enes2388 bunu yazdı:
-----------------------------
anarsist_manyaq bunu yazdı:
-----------------------------
enes2388 bunu yazdı:
-----------------------------
Önerileriniz için sağolun beyler. Sonuç olarak kingston aldım.
-----------------------------top ol emi :D adamlar ocz demiş sana neyaptın sen. geçmiş olsun. ne diyim. :D
-----------------------------hocam söylediklerin çok ağır kaçmış aldığıma pişman oldum :)
-----------------------------bişi olmaz hoca bişiolmaz kinkston bi ara ömürboyu garanti veriyordu hala geçerlimi onuda bilmiyorum ama iyi etmişin hayırlı olsun :)
-
kingston'un ben amk. piyasa kadıköy ile sınırlı kalsaydı .. yemiştik. Ortalık kingstondan geçilmiyor. bir zamanlar bana çaktıkları hyperx 800mhz ram win 7 kurulumunda rengini belli etti. hep anakartın bozuk olduğunu düşünürdüm. 3 yıldır farkına varmamışım.
-
Noyan bunu yazdı:
-----------------------------
kingston'un ben amk. piyasa kadıköy ile sınırlı kalsaydı .. yemiştik. Ortalık kingstondan geçilmiyor. bir zamanlar bana çaktıkları hyperx 800mhz ram win 7 kurulumunda rengini belli etti. hep anakartın bozuk olduğunu düşünürdüm. 3 yıldır farkına varmamışım.
-----------------------------hyperx'lerde ne gibi sorun yaşadın hocam ? kingstonun en sağlam ram'lerindendir. sana denk gelmiş olmasın la :D
-
şöyle bir şey var kingston hyperx ram otomatik 667 tanınıyor neden direk 800 açmıyor ki illa ben manual ayarlıyorum. Dediğin gibi kingston sağlamdır ama türkiyeye pompalıyorlar gibime geliyor. Belleğin merkezinde direk 667 mhz geçiyor cpu z'de.
