folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Corsair Mi Kingston Mı ?



Corsair Mi Kingston Mı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsist_manyaq
    anarsist_manyaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    enes2388 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Önerileriniz için sağolun beyler. Sonuç olarak kingston aldım.


    -----------------------------

    top ol emi :D adamlar ocz demiş sana neyaptın sen. geçmiş olsun. ne diyim. :D


    İğneyi Çalan Hırsız Ülkeyi Çalan Hükümdar Olur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    enes2388
    enes2388's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2010
    Erkek

    anarsist_manyaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    enes2388 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Önerileriniz için sağolun beyler. Sonuç olarak kingston aldım.


    -----------------------------

    top ol emi :D adamlar ocz demiş sana neyaptın sen. geçmiş olsun. ne diyim. :D


    -----------------------------

    hocam söylediklerin çok ağır kaçmış aldığıma pişman oldum :)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    enes2388 bunu yazdı:
    -----------------------------

    anarsist_manyaq bunu yazdı:
    -----------------------------

    enes2388 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Önerileriniz için sağolun beyler. Sonuç olarak kingston aldım.


    -----------------------------

     

    top ol emi :D adamlar ocz demiş sana neyaptın sen. geçmiş olsun. ne diyim. :D


    -----------------------------

     

    hocam söylediklerin çok ağır kaçmış aldığıma pişman oldum :)


    -----------------------------

    bişi olmaz hoca bişiolmaz kinkston bi ara ömürboyu garanti veriyordu hala geçerlimi onuda bilmiyorum ama iyi etmişin hayırlı olsun :)


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    kingston'un ben amk. piyasa kadıköy ile sınırlı kalsaydı .. yemiştik. Ortalık kingstondan geçilmiyor. bir zamanlar bana çaktıkları hyperx 800mhz ram win 7 kurulumunda rengini belli etti. hep anakartın bozuk olduğunu düşünürdüm. 3 yıldır farkına varmamışım.


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Noyan bunu yazdı:
    -----------------------------

    kingston'un ben amk. piyasa kadıköy ile sınırlı kalsaydı .. yemiştik. Ortalık kingstondan geçilmiyor. bir zamanlar bana çaktıkları hyperx 800mhz ram win 7 kurulumunda rengini belli etti. hep anakartın bozuk olduğunu düşünürdüm. 3 yıldır farkına varmamışım.


    -----------------------------

    hyperx'lerde ne gibi sorun yaşadın hocam ? kingstonun en sağlam ram'lerindendir. sana denk gelmiş olmasın la :D

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Noyan
    Noyan's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Temmuz/2003
    Erkek

    şöyle bir şey var kingston hyperx ram otomatik 667 tanınıyor neden direk 800 açmıyor ki illa ben manual ayarlıyorum. Dediğin gibi kingston sağlamdır ama türkiyeye pompalıyorlar gibime geliyor. Belleğin merkezinde direk 667 mhz geçiyor cpu z'de.


    Akıllı insan her düşündüğünü söylemez ama her söylediğini düşünür.
Toplam Hit: 3858 Toplam Mesaj: 17