Çorum Tahribat Köyü-Belediyesi
-
gidip taşınalım.. ilçe yapsınlar :)
-
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
inci gibi nobrain köyü felan mı çıkartıcaksın hoca amaç ne
----------------------------- -
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
inci gibi nobrain köyü felan mı çıkartıcaksın hoca amaç ne
-----------------------------
heheh :) -
hipokondriyak bunu yazdı:
-----------------------------
Köyde, ilköğretim okulu vardı fakat kapalıdır. taşımalı eğitimden yararlanılmaktadır. Köyün içme suyu şebekesi vardır.kanalizasyon şebekesi yoktur. PTT şubesi yoktur ancak PTT acentesi vardır. Sağlık ocağı ve sağlık evi yoktur. Köye ayrıca ulaşımı sağlayan yol asfalt olup köyde elektrik ve sabit telefon vardır.okul binası vardır şu an çoban evi olarak kullanılmaktadır
-----------------------------hoppaaa.. şimdi olmadı
tez yardıma gidelim.
hatta şeyh heykelini diktirmek istiyodu. çaktırmadan dikeriz heykeli de. heykelden sittin sene haberleri olmaz zheheheheh :D
