Counter Strike 1.6 Biohazard (Zombi Server) Sorun
-
merhaba arkadaşlar bu gun 1.6 counter de bir server buldum biohazard zombili server ct lerle terorler bir oluyo zombılerı olduruyor lazer fln kuruyorsun ama nasıl kurulduğu hakkında bir bilgim yok eğer oynayan varsa aranızda bana nasıl olduğunu açıklayabilirmi acaba uğraştım ama bir türlü beceremedim...
-
Yanlış hatırlamıyorsam önce konsola bind v lazerkoy yazıcaksın
Sonra say den /lazeral diyeceksin ama 7000 $ paran olması lazım lazeri alınca v harfine basılı tutarak duvara yapıştır
-
yok hocam olmadı serverde yazı yazma kapalı herkez lazer kuruyorben kuramıyorum delı oluyorum yha:@
-
hangi server bu bende bi bakıyım.
-
evet ip verirmisin
-
bu zombili server dalgası yenimi çıktı ya?geçenlerde bende favorites kısmında bi serverda görüp girdim korktum gecenin bi yarısı öööö diye zombiye dönüşünce xD :P
-
212.68.52.43 ıp sı bu 32 kısılık server az once server kıtlendı bızım cafede herkes bunu oynuyor yanlız counter 1.6 sxe de ıstemıyor bu ıp
-
valla lazeri bilmem de senoyna zombie modda 3.yüm şu an
-
mataramasuko bunu yazdı:
-----------------------------valla lazeri bilmem de senoyna zombie modda 3.yüm şu an
-----------------------------bende genelde senoyna takılırım hangi serverde var zombili???
-
senoyna 3
not:zombie oldunuzmu servere retry çekin clean olanlardan biri zombie oluyo sonra siz normal oluyosunuz adamlar şaşırıyo çok zevkli :) ayrıca kafaya çalışın ve zombi olmamaya dikkat edin yoksa rank yapamassınız
-
senoyna 3 çok kalabalık oluyor ya gece 3 te bile giremiyorum oraya orası daha önce csdm serverdi sanırım yanılmıyorsam...
