folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Counter Strike 1.6 Biohazard (Zombi Server) Sorun



Counter Strike 1.6 Biohazard (Zombi Server) Sorun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    merhaba arkadaşlar bu gun 1.6 counter de bir server buldum biohazard zombili server ct lerle terorler bir oluyo zombılerı olduruyor lazer fln kuruyorsun ama nasıl kurulduğu hakkında bir bilgim yok eğer oynayan varsa aranızda bana nasıl olduğunu açıklayabilirmi acaba uğraştım ama bir türlü beceremedim...


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Yanlış hatırlamıyorsam önce konsola bind v lazerkoy yazıcaksın

    Sonra say den /lazeral diyeceksin ama 7000 $ paran olması lazım lazeri alınca v harfine basılı tutarak duvara yapıştır

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    yok hocam olmadı serverde yazı yazma kapalı herkez lazer kuruyorben kuramıyorum delı oluyorum yha:@


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    hangi server bu bende bi bakıyım.


    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seretide
    seretide's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek

    evet ip verirmisin


    Saçma
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    bu zombili server dalgası yenimi çıktı ya?geçenlerde bende favorites kısmında bi serverda görüp girdim korktum gecenin bi yarısı öööö diye zombiye dönüşünce xD :P


    :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    212.68.52.43 ıp sı bu 32 kısılık server az once server kıtlendı bızım cafede herkes bunu oynuyor yanlız counter 1.6 sxe de ıstemıyor bu ıp


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    valla lazeri bilmem de senoyna zombie modda 3.yüm şu an

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    mataramasuko bunu yazdı:
    -----------------------------

    valla lazeri bilmem de senoyna zombie modda 3.yüm şu an


    -----------------------------

    bende genelde senoyna takılırım hangi serverde var zombili???


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    senoyna 3

    not:zombie oldunuzmu servere retry çekin clean olanlardan biri zombie oluyo sonra siz normal oluyosunuz adamlar şaşırıyo çok zevkli :) ayrıca kafaya çalışın ve zombi olmamaya dikkat edin yoksa rank yapamassınız

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    serioususer
    serioususer's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Nisan/2008
    Erkek

    senoyna 3 çok kalabalık oluyor ya gece 3 te bile giremiyorum oraya orası daha önce csdm serverdi sanırım yanılmıyorsam...


    9 canli bile olsaydin en fazla 8 kez kacabilirdin ölümden. Bil ki 7 düvele sultan dahi olsan yerin 6 mekan olacak sana... En fazla 5 metre kumas götürebileceksin 4 acsan da gözlerini. Bu 3 günlük dünyada MEZARCIYA 2 kat olup yalvarsan da nafile. Ecel geldiginde 1 gün sende öleceksin. iste o an her sey 0 dan baslayacak...
Toplam Hit: 6830 Toplam Mesaj: 12