Counter Strike De Serveri Kurdum Bekliyorum
-
server: 209.255.10.255
-
version ne
-
1.6
-
hey gidi hey 1-2 sene o serverin nerdeydi.olurduk deli gibi server arardik takimla.bizim elemanlar dagilmasalardi 3 gun mac yapardik.
-
ya bişe diyecem ben eski cs ciyim.1.6 yı iljk indirdiğimde serverlere girebiliyordum.sonrada hiç bi servere giremedim. bi yaması varmı non steam die bişe zaten oyunda yazılanlarıda göremiom bunların yamalarını bulabilecek biri varmı.
-
puha, tostumu yedim bekliyorum gibi oldu :D
-
hocam serverı 1.5 kursan,daha zevkli 1,5
-
hamachi yokh lan!
ozerx la olm keşke tahribat server ı kursaydın ne güzel olurdu neyse hayırlı olsun -
Bende kurcam lan bi ara.
-
çağla şikelde tostunu yesin gelicek.
-
güzel ama böyle serverlerın ömrü fazla olmuyo inş seninkinin ömrü uzun olur :D
Toplam Hit: 2224 Toplam Mesaj: 12
